KOLUMNA

Davor Bruketa piše za Večernji: Reklame koje su promijenile društvo i podignule tenzije - brendovi više ne mogu pričati u prazno

16.05.2022.
u 20:00

Reklame možda ne mijenjaju svijet, ali definitivno su alat koji može posložiti kao inspiracija za promjene. Jednostavno, reklame su odraz društva. Često se govori kako su ponekad dosadne i kako ''igraju na sigurno'', no u posljednjih nekoliko godina svjedoci smo kako reklame postaju odvažne, bave se bitnim i kompleksnim pitanjima i društvenim temama

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?