Ususret proljeću

s.Oliver: Kolekcija na koju mogu utjecati i modni novinari!

S.OLIVER
Foto: PIXSELL
1/4
15.12.2010.
u 16:45

S mariborskom ekipom s.Olivera u Zagreb je stigla nova proljetno-ljetna linija, ali i nov način modnog ponašanja!

Ah, Slovenci su pedantni kao Nijemci, zaključili smo nakon besprijekorno izvedenog susreta ekipe modne marke s.Oliver iz Maribora i naših modnih urednika i novinara, nazvanog "Press Day". Vratilo nam se povjerenje u modu te poznate njemačke tvrtke osnovane 1969. u Würzburgu u prostoru od samo 25 četvornih metara! Danas ona ima više od 500 dućana i pet tisuća prodajnih mjesta u svijetu. Mariborska ekipa s.Olivera uvjerila nas je da ozbiljno misli kad kaže da "nisu samo dileri" i da nas je okupila zato što vjeruje da možemo utjecati na kolekcije s.Olivera. Pomisao da je zbog recesije voda došla modi do grla bila je pogrešna.

– Nismo mi tvrtka koja plasira 500 komada jedne majice – kažu nam, uz podatak da se za najmlađu njihovu liniju QS dizajnira 12 kolekcija godišnje! Svaki mjesec u Maribor iz tvrtke s.Oliver stigne 1500 uzoraka. Onda dolaze trgovci i veletrgovci iz Hrvatske te naručuju robu za svoje dućane. Zato tu i mogu sudjelovati modni urednici svojim sugestijama. Pravi urednici ionako bitno sudjeluju u posredovanju modnih trendova... A trend za proljeće 2011. je...?

U casual liniji nijanse su plave, zelene, ispranih pastelnih boja, cvjetni uzorci, lagani prozirni materijali. Tu je utjecaj vojničkog stila vidljiv u boji i detaljima. A mediteranski pak utjecaj pokazuju muški i ženski modeli s prugicama. Iz zimske sezone u proljetnu preselio se karirani uzorak. A nezaobilazne su chino hlače! (al/vlm)

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije