Ah, Slovenci su pedantni kao Nijemci, zaključili smo nakon besprijekorno izvedenog susreta ekipe modne marke s.Oliver iz Maribora i naših modnih urednika i novinara, nazvanog "Press Day". Vratilo nam se povjerenje u modu te poznate njemačke tvrtke osnovane 1969. u Würzburgu u prostoru od samo 25 četvornih metara! Danas ona ima više od 500 dućana i pet tisuća prodajnih mjesta u svijetu. Mariborska ekipa s.Olivera uvjerila nas je da ozbiljno misli kad kaže da "nisu samo dileri" i da nas je okupila zato što vjeruje da možemo utjecati na kolekcije s.Olivera. Pomisao da je zbog recesije voda došla modi do grla bila je pogrešna.
– Nismo mi tvrtka koja plasira 500 komada jedne majice – kažu nam, uz podatak da se za najmlađu njihovu liniju QS dizajnira 12 kolekcija godišnje! Svaki mjesec u Maribor iz tvrtke s.Oliver stigne 1500 uzoraka. Onda dolaze trgovci i veletrgovci iz Hrvatske te naručuju robu za svoje dućane. Zato tu i mogu sudjelovati modni urednici svojim sugestijama. Pravi urednici ionako bitno sudjeluju u posredovanju modnih trendova... A trend za proljeće 2011. je...?
U casual liniji nijanse su plave, zelene, ispranih pastelnih boja, cvjetni uzorci, lagani prozirni materijali. Tu je utjecaj vojničkog stila vidljiv u boji i detaljima. A mediteranski pak utjecaj pokazuju muški i ženski modeli s prugicama. Iz zimske sezone u proljetnu preselio se karirani uzorak. A nezaobilazne su chino hlače! (al/vlm)