BRAVO ZA PEDIGREE

Super Bowl, super spot, super svrha

03.02.2009.
u 15:03

U reklamama emitiranima tijekom finala prvenstva u američkom nogometu, Super Bowla, našla se i jedna vrlo zgodna koja čak nije izravno promovirala neki proizvod.

Poznati proizvođač pseće hrane Pedigree uložio je velik novac u reklamu od 30 sekundi (cijena emitiranja kretala se između 2 i 3 milijuna dolara) kojom nije reklamirao svoju pseću hranu, već promovirao posvajanje i udomljavanje svojih vjernih potrošača: radnja pokazuje kako izgledaju nevolje onih koji su se odlučili za nekakve egzotičnije ljubimce umjesto pasa. Pogledajte taj spot, na kraju kojeg se pojavljuje napomena "Maybe you should get a dog" ("Možda da ipak pokušate s psom"):

A ako ste nakon gledanja te reklame razmislili i shvatili da i u vašem domu ima mjesta za neko četvernožno lajavo biće koje će vas bezuvjetno voljeti, mi vas podsjećamo da s onima koji kod nas nude pse na udomljenje možete kontaktirati na internetskoj adresi http://www.noina-arka.hr/ ili telefonom na (01) 23 29 663. Znači, ne nosorog, ne noj, ne vepar ni bik, nego pas. Dobro?

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije