Talijanska influencerica Chiara Ferragni trenutno je pod istragom zbog suradnje s talijanskim proizvođačem slastica Balocco s kojim je napravila božićni kolač koji je imao logotip njenog prezimena. Njihova ideja bila je da se proizvod prodaje za tri puta veću cijenu nego on zaista vrijedi, za devet eura – te da se sav prihod od prodaje istih uplati torinskoj dječjoj bolnici za kupnju novog aparata za liječenje djece oboljele od osteosarkoma i Ewingovog sakroma. Ipak, nakon što je akcija završila iz bolnice su javili da nisu primili apsolutno nikakvu donaciju od Chiare Ferragni, već im je brend Balocco i prije početka akcije uplatio donaciju od pedeset tisuća eura.
Talijanski mediji sada pišu kako istražitelji 'češljaju' slučaj, a isto se dogodilo kada je prodavala lutke proizvedene 2019. godine u suradnji s kompanijom Trudi. Prodaja je također išla putem Chiarine stranice, a ona se tada oglasila: - Sva zarada ići će za Stomp out bullying, neprofitnoj organizaciji za borbu protiv cyberbullyinga, teme koja mi je jako bliska – kazala je Chiara, a lutke su se potom prodavale i preko drugih internetskih stranica gdje kupnja nije uključivala nikakve donacije.
Oglasio se i talijanski časopis Elle koji piše da je istražiteljima sumnjica i njezina suradnja s jednom dobrotvornom organizacijom iz 2020. godine, a cilj im je bilo prikupljanje sredstava za borbu protiv Covida kroz ograničeno izdanje kolekcije s kompanijom Oreo.
VEZANI ČLANCI:
Oglasili su se i Chiarini odvjetnici o slučajevima. - Razjasnit ćemo svaki aspekt triju događaja određenom sucu. Sigurni smo u nevinost naše klijentice – izjavili su za tamošnje medije.
Nakon skandala zbog suradnje s Baloccom influencerica se oglasila na društvenoj mreži Instagram. - Donirat ću milijun eura bolnici za potporu skrbi za djecu. Ali to nije sve: radim to javno jer sam shvatila da sam pogriješila u komunikaciji. To je pogreška koju neću ponoviti u budućnosti. Potpuno ću odvojiti svaku dobrotvornu aktivnost, kojima se oduvijek bavim i čime ću se nastaviti baviti, od komercijalnih aktivnosti. Jer čak i ako je krajnji cilj dobar, ako nije bilo dovoljne kontrole nad komunikacijom, to može generirati nesporazume – kazala je influencerica.
Podsjetimo, Ferragni je jedna od najpoznatijih talijanskih influencerica i općenito u Europi, a na Instagramu je prati više od 29 milijuna pratitelja.
VIDEO: Gibonni u TV prijenosu uživo poslao poruku Severini: Reći ću vam nešto me niste pitali