Utjecaj na turizam

Ultra dovodi i one koje Hrvatska ne zanima

Foto: Borna Filic/PIXSELL
1/10
24.05.2018.
u 21:15

Donosimo brojke koje jasno pokazuju da je fešta na Poljudu već pet godina najveći festival u Hrvatskoj, onaj koji dovodi najviše gostiju, i to onih koji zdušno troše.

Split očekuje još jednu Ultru! Ako je suditi po službenim statistikama prošlogodišnje Ultra Europe, već je samo njihovo ponavljanje ovog ljeta popriličan uspjeh.

Pogotovo je tako kada je riječ o Ultrinu utjecaju na turizam Splitsko-dalmatinske županije, pa i Hrvatske u cjelini. Svake godine u sedam dana Ultru, festival i dodatni program na drugim destinacijama pratilo je više od 120.000 ljudi, što čini sumu od više od 750.000 posjetitelja iz više od 140 svjetskih zemalja. Među njima je i više od 30.000 Hrvata svake godine.

Potencijal Ultra Europe vidi se i po anketi provedenoj među posjetiteljima prošlogodišnjeg događaja. Ultra je dobila prosječnu ocjenu 4,5 od mogućih pet, njezini posjetitelji planirali su u Hrvatskoj provesti prosječno 6,4 dana, svaki je od njih za dnevnu potrošnju izdvojio prosječnih 143 eura bez troškova putovanja, za smještaj još prosječno 66 eura, od toga najviše u apartmanima i hotelima. Izvan Poljuda, na kojem se festival održava, prosječno su posjetitelji Ultre namjeravali konzumirati 1,7 obroka dnevno, njih 72 posto došlo je s namjerom da posjeti i neke druge lokacije na Jadranu, među kojima prednjači Dubrovnik, a slijede slapovi Krke i Zagreb. Ono što Ultra Europe posebno ističe jest činjenica da 66 posto njih nikada ne bi posjetilo Hrvatsku da nije tog događaja. Od tih nezainteresiranih nakon Ultre njih čak 72 posto namjerava se vratiti u Hrvatsku.

Procijenjeni je učinak Ultre na hrvatsku ekonomiju veći od 40 milijuna eura. Do sada je ostvareno 211.200 noćenja, konzumirano 307.200 obroka za prosječnih 11,40 eura, samo na Poljudu popilo se više od 30.000 litara piva. Ultra Europe i najveća je digitalna platforma u Hrvatskoj, na Facebooku ima 820.000 pratitelja, na Twitteru 61.300, na Instagramu više od 130.000, a tzv. aftermovie na YouTubeu vidjelo je više od 9,6 milijuna korisnika. Ukupno godišnje na ovim digitalnim platformama bude više od 200 milijuna impresija.

O Ultri je prošle godine izašlo 1479 članaka i priloga u hrvatskim medijima, a 345 u međunarodnima, koji su pregledani sedam milijuna puta. Festival je pratilo više od 350 domaćih i stranih novinara. Sve je to ipak zbog nastupa Ultrinih zvijezda, najpopularnijih ali i najskupljih svjetskih DJ-a. Tiesto koji je bio jedan od prošlogodišnjih headlinera zaradio je lani 39 milijuna dolara, David Guetta 37 milijuna, Steve Aoki 23,5, mladi Martin Garrix, koji je i broj 1 na top-listi magazina DJ Mag, 19 milijuna, da nabrojimo samo neke.

Da bi publika što više uživala u njihovim nastupima na pozornici širokoj 75 metara, brinulo se više od dvije i pol tisuće ljudi, korišteno je više od dvije tisuće tona opreme. I po tome je Ultra Europe najveći je festivalski događaj u Hrvatskoj već pet godina.

1/49

Komentara 9

ZA
zarkotih
22:27 24.05.2018.

Exit je mama!

DE
deda1234
11:10 25.05.2018.

Da :)

DE
deda1234
21:56 24.05.2018.

Kad ce se netko pobunit oko amblema ultre?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije