Završio je još jedan, sedmi po redu, ULTRA Europe festival u Splitu koji je nadmašio sva očekivanja. Jedan od najpopularnijih i najvećih ljetnih festivala ponovno je oduševio brojne posjetitelje koji su osim u odličnoj glazbi uživali i u službenom pivu festivala – Heinekenu. Suradnja između Heinekena, najinternacionalnijeg premium piva na svijetu i ULTRA Europe festivala traje već sedmu godinu zaredom jer Heineken sa svojim odraslim potrošačima dijeli strast prema glazbi i zabavi. A pivo je bilo jedan od razloga što se sve šarenilo i svijetlilo prošlog vikenda u Splitu.
Podršku Ultri dao je i Desperados, pivo začinjeno tekilom, koje oslobađa divlju stranu zabave. Desperados se pobrinuo za najluđe fotografije s festivala - sa šarenim, fluorescentnim uzorcima kojima su posjetitelji ukrašavali tijela.
Preko 150.000 posjetitelja iz više od 140 zemalja svijeta u tri dana festivala uživalo je u glazbi nekih od najboljih svjetskih DJ-a kao što su Swedish House Mafia, Above & Beyond, Afrojack, Armin van Buuren, Carl Cox, David Guetta i brojni drugi.
Kao dio Heinekenove globalne kampanje Live Your Music, ULTRA Europe iz godine u godinu okuplja najjača imena svjetske glazbene scene i događaj je za koji se uvijek traži karta više. A da pivo i zabava odlično idu zajedno uvjerili su se i dobitnici ulaznica za festival putem Heinekenovog nagradnog natječaja, koji su uz ulaznice nagrađeni i druženjem u backstageu s poznatim hrvatsko- slovenskim DJ duom Vanillaz.
Ovogodišnju ULTRU nisu propustili ni Petar Grašo, Domenica Žuvela, Hana Huljić i poznati slovenski chef Tomaž Kavčić koji su se dugo u noć zabavljali u Heinekenovom VIP-u.
Kako je igrao Ajduk?