Unatoč rasprodanim koncertima europske i američke turneje rock grupe U2, prema riječima njihova menadžera, zarada je još daleko od očekivanog.
Iako je grupa na turneji "U2 360°" već tri mjeseca te su održali više od 30 koncerata, profit će biti vidljiv tek krajem sjevernoameričkog dijela turneje koja završava 9. listopada u kanadskom Vancouveru.
Razlog neostvarivanja profita veliki su troškovi koje zahtijeva produkcija u čijem je središtu pozornica "The Claw". Naime, za svaki dan turneje U2 mora izdvojiti 750.000 dolara.
- Troškovi produkcije iznimno su visoki. Bez obzira sviramo li taj dan na turneji ili samo postavljamo pozornicu, košta nas jednako, odnosno 750.000 dolara. Za svaku pozornicu potrebno je 37 kamiona. S obzirom da su "u opticaju" istovremeno tri pozornice, lako dođemo do brojke od gotovo 120 kamiona. Uz njih tu su i kamioni za ostali dio produkcije kao i za potrebe zaposlenih - točne su riječi menadžera grupe, Paula McGuinnessa.
Možda je upravo zbog visokih troškova turneje najpoznatiji irski bend već sada najavio drugi dio europske turneje "U2 360°", kao i pretprodaju za neke od najavljenih gradova.
valjda su zaposlili maldež hdz u nadi da će sve biti super, isto kao i u HR