Ne bi britanska dizajnerica Vivienne Westwood bila toliko omiljena i obožavana da ne priušti na svakoj reviji dozu svog buntovništva i ekstravagancije. Tako je reviju na pariškom tjednu mode “stara punkerica” odlučila smjestiti u britansku ambasadu u Parizu. Bio je to odgovor na reviju održanu u Londonu u sjedištu njihova ureda za vanjske poslove. Ovime je Westwood htjela naglasiti da britanska moda godišnje ‘obrne’ oko 180 milijardi kuna.
Kaos i red
Proljetna kolekcija 2013. godine za Westwood je spoj istočnjačke i afričke kulture koja susreće renesansu ili barok. Kritičari kažu – prava Vivienne Westwood, u najčistijem obliku.
Zlatni detalji, mnogo crvene (purpurne), kaki tonova, metalik materijali, neravni rubovi, rezovi, torbe s printom, našivci kristala na prsima, slojevi, sve je nabacala Westwood, a opet zadržala red. Zato je ona istinski i predivni modni buntovnik.
Princeza u prvom redu
Parket britanskog veleposlanstva škripio je pod vrtoglavim štiklama i teškim čizmama koje su se nadglasavale s glazbom revije. Smućkan je tu punk, reggae, klasika... Trebalo je dosta truda da se pletene haljine spoje s retrokupaćim kostimima, turbanima, krunama i tijarama, da s afričke tunike Britanka skoči pod slamnati šešir, hlače s printom i T-shirt s natpisom “klimatska revolucija”. Istu je poruku dizajnerica poslala sa svoje tunike na kraju revije kad se naklonila pred publikom koja je gromoglasno pljeskala. Sa suprugom Andreasom Kronthalerom prošetala se ambasadom. Pola poruke na odjeći nosila je ona, pola on... Iz prvog reda reviju je pratila kći Micka Jaggera 20-godišnja Georgia May, koja je poput nekih modela na pisti nosila krunu.