Cro A Porter

Zaštitna lica su tri generacije žena: Valentina, Iris i Zvončica

SCHWARZKOPF CRO A PORTER  (1)
Foto: promo
1/3
24.09.2013.
u 15:02

Središte kampanje je žena i njena bezvremenska ljepota u kontekstu koji njeguje osobnost i individualnost

Schwarzkopf i Cro A Porter i najavnom kampanjom za 22. drugo izdanje ovog modnog događaja opet ruše tabue i stvaraju snažne emocije. Središte kampanje je žena i njena bezvremenska ljepota u kontekstu koji njeguje osobnost i individualnost te traži istinske vrijednosti u pristupu ljepoti. Ovosezonsku kampanju krase tri žene; Iris Rajčić, Valentina Krizmanić i Zvončica Vucković koje su izabrane zbog svoje specifične životne priče, netipičnog izgleda i stava prema svakodnevici.

Valentina (19) polako i uspješno gradi karijeru modela. Zbog svog prozirnog tena, crvene kose i pjegica, ljubimica je modnih urednika. Svakako netipična ljepotica izražene osobnosti, trenutačno radi u Londonu gdje joj predviđaju uspješnu karijeru;

Iris (33) najdugovječnije je lice na pistama Schwarzkopf Cro A Porter-a. Iako je poznato je da modeli najčešće vrlo rano završavaju karijeru na pistama, Iris ravnopravno korača s nekad upola mlađim kolegicama. Kraljica je domaćih modnih pista, svoju svježinu održava sportskim načinom života te je besprijekoran uzor svim ženama na pragu zrelosti;

Zvončica (56) se bavi modelingom već 40 godina, no još uvijek u posao unosi svježinu i modno zanimljiv, specifičan izgled. Individualnost i čuvanje vlastite osobnosti je ono što Zvončica stavlja u prvi plan kada je upitate za savjet čemu zahvaljuje svoju dugovječnost u poslu. 

Sve tri na sebi nose autorski korzet koji opisuje nago žensko tijelo, naglašavajući tako skulpturu savršenih proporcija, toliko traženom obrascu svih vremena. Korzeti su individualno i koloristički prilagođeni svakoj od žena u kampanji, čime je postignut nezaobilazni naglasak na svako pojedino lice, osobnost i različitost.

 

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije