promjene na radijskoj sceni
Zašto je narodni postao bravo!, a Gold FM sada je Happy FM? Rebrendiranje nalaže tržište, a evo što o svemu kažu stručnjaci
Katijan Knok, direktor radija bravo!, nekadašnjeg narodnog, kaže da su se na rebrendiranje odlučili ponajprije zbog većeg tržišnog potencijala, dok direktorica Happy FM-a Kristina Brčić kaže da kod njih nije riječ o rebrendiranju, već o stvaranju sasvim novog brenda. Glazbeni producent Tomo in der Mühlen napominje da pri oblikovanju programa treba voditi računa o tome hoće li se ostvariti dovoljno marketinga za određenu vrstu programa da bi postaja bila održiva
Komentara 3
NO
Gold je bio zakon, nek si sad slušaju kuruzu
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Posljedica je ta da onaj tko je slušao Gold, više ne sluša Happy.