Kako se klupska nogometna sezona privodi kraju, sve je bliže Europsko prvenstvo u Njemačkoj. Nakon što doznamo pobjednike Konferencijske lige (Olympiacos protiv Fiorentine), odnosno Lige prvaka (Borussia Dortmund protiv Real Madrida), samo će dva tjedna biti do otvaranja velikog natjecanja. Međutim, ulaznice za utakmice razgrabljene su već odavno, a sasvim očekivano u takvim uvjetima dolazi i do njihove preprodaje.
Ono što je zanimljivo jest u koje se visine cijene mogu vinuti prilikom te preprodaje. Službene cijene po kojima su prvi kupci nabavljali karte bile su: 30 eura za takozvane "fans first" karte, 60 eura za 3. kategoriju, 150 eura za 2. kategoriju te 200 eura za 1. kategoriju. Kada ulaznice dođu do online oglasnika, cijene im postaju čak četiri puta više.
VIDEO Španjolci: Modrić je odlučio! Za njega ne postoji dvojba, sada sve ovisi samo o jednom čovjeku
Uglavnom se pak radi o cijenama od 500 do 600 eura za ulaznice 1. kategorije, što je i dalje drastično povećanje, no nekoliko je onih koji oglašavaju ulaznice po cijeni od 1000 eura. Osobito je to slučaj kod karata za prvu utakmicu, oni protiv Španjolske koju će hrvatski reprezentativci igrati 15. lipnja. Čak se i najjeftinije, "fans first" karte prodaju za nekoliko stotina eura. Vrlo slične cijene postižu ulaznice za Italiju i Albaniju.
Većina prodavača prodaje po četiri ili više ulaznica, a neki su nakupovali razne kategorije pa nude čitav asortiman kojim će, ako im se osmjehnu "bogovi lake zarade", dobro napuniti svoje džepove. Također, nerijetki od ovih virtuoznih poduzetnika navode dodatnu naplatu za "zaštitu kupca", koja mahom iznosi od 30 do 40 eura. Premda je riječ o personaliziranim ulaznicama i prilikom ulaska na stadion vrijede stroga pravila glede imena koje se na njima nalaze, Uefa je omogućila prebacivanje karata na tuđe ime u UEFA Tickets aplikaciji.
GALERIJA Pogledajte murale u čast Luke Modrića. Kapetana vatrenih obožavaju u Hrvatskoj i inozemstvu
>Uefa je omogućila prebacivanje karata na tuđe ime u UEFA Tickets aplikaciji dakle ponistila je personalizaciju. nisu slucajno uefa i fifa najkorumpiranije organizacije