Nakon što je u četvrtak objavljeno da je njemački proizvođač sportske opreme Puma potpisao dugogodišnji ugovor s City Football Grupom, koja je vlasnik Manchester Cityja, u medijima se nagađalo o vrijednost ugovora. Budući da Puma i Manchester City nisu objavili vrijednost ugovora, u medijima se prvo pojavila informacija da se radi o 58 milijuna eura godišnje, no tijekom dana u britanskim medijima je objavljeno da je riječ o desetogodišnjem ugovoru vrijednom 758 milijuna eura, odnosno 75,8 milijuna po sezoni.
Od 2013. Manchester City je imao ugovor s Nikeom, koji mu je godišnje plaćao 23 milijuna eura, a novi ugovor s Pumom je puno unosniji, a stupit će na snagu od sljedeće natjecateljske sezone, što znači da će nogometaši Cityja u novoj sezoni igrati u Puminim dresovima.
No, i dalje najunosniji sponzorski ugovor ima Barcelona, koja je prošle godine potpisala novi desetogodišnji ugovor s Nikeom vrijedan 110 milijuna eura po sezoni. Slijedi Manchester United, koji je 2015. potpisao desetogodišnju vjernost Adidasu, koji mu plaća 82,5 milijuna eura po sezoni.
Prošle godine i Arsenal je promijenio dobavljača opreme, a ugovor će, kao i kod Manchester Cityja, početi teći od sljedeće sezone. Arsenal je s Pume (33 milijuna eura po sezoni) prešao na Adidas, a petogodišnji ugovor s Adidasom trebao bi "topnicima" donijeti 66 milijuna eura po sezoni.
Njegov gradski rival Chelsea, koji je 2017. "prešao iz Adidasa u Nike", također zarađuje 66 milijuna eura godišnje. Njemački Bayern, kojeg "oblači" Adidas (2015-2030), prihoduje 47 milijuna eura godišnje, a Real Madrid, kojemu 2020. ističe ugovor s Adidasom, tek 37 milijuna eura po sezoni.
>> Pogledajte koliko su plaćeni najbolji nogometaši svijeta