Zajednički nazivnik je istovremenost

Diljem Hrvatske osvanuli jumbo plakati, HOO podsjeća na Olimpijske igre

London: Venio Losert predvodio hrvatske olimpijce u sve?anoj povorci sportaša
Sanjin Strukic/PIXSELL
13.10.2023.
u 22:51

Hrvatski olimpijski odbor pokrenuo je kampanju sa svrhom promoviranja Olimpijskih igara u Parizu 2024.

Nešto manje od 300 dana dijeli nas do središnjeg sportskog događaja iduće godine – Olimpijskih igara u Parizu. S obzirom na to, Hrvatski olimpijski odbor (HOO) pokrenuo je kampanju za promociju Igara, odnosno nastupa hrvatskih sportašica i sportaša na spomenutom natjecanju. HOO je počeo s velikim (jumbo) plakatima na sedamdesetak destinacija diljem Hrvatske. Na njima se izričajem – istovremeno – podsjeća da će se Olimpijske igre u svakom kutku Lijepe Naše moći pratiti u realnom vremenu.

Svi su aktivni sudionici

– Zajednički nazivnik modernih Olimpijskih igara je istovremenost jer zahvaljujući suvremenim sredstvima komunikacija, svi smo aktivni sudionici tog najvećeg svjetskog sportskog okupljanja koje će se dogodine održavati u glavnom gradu Francuske – istaknuo je predsjednik Hrvatskog olimpijskog odbora Zlatko Mateša.

Naime, Hrvatski olimpijski odbor je postavljanjem velikog broja plakata diljem Hrvatske započeo prošlog vikenda kampanju za predstojeće 33. ljetne Olimpijske igre koje će se od 26. srpnja do 11. kolovoza sljedeće godine održati u Parizu. Pod zajedničkim nazivom "Istovremeno" želja je ovom kampanjom podsjetiti sve ljubitelje sporta, i ne samo njih, da svatko može biti aktivnim sudionikom sportskih igara i svih pratećih događanja zahvaljujući modernim sredstvima komuniciranja – od radija, televizije do interneta.

– Želja nam je da se što više naših građana, posebice ljubitelji sporta i navijači naših olimpijaca, aktivno uključi u pripreme za predstojeće ljetne Olimpijske igre jer Hrvatska kao mala zemlja, zahvaljujući svojim sportskim uspjesima, ima veliki ugled u olimpijskoj obitelji – dodao je Mateša te istaknuo kako su upravo sudjelovanje i uspjesi hrvatskih sportaša na OI u Barceloni 1992. godine pronijeli glas diljem svijeta o teškim trenucima ostvarivanja državne samostalnosti.

Pariz domaćin treći put

Dodajmo da je kampanju kreativnim rješenjima osmislio poznati hrvatski dizajner Boris Malešević, a u prvom planu ističe tu istovremenost kao poveznicu.

– Istovremeno u bojama francuske zastave, ali i nacionalnim hrvatskim bojama, ističemo, prije svega, povezanost svih ljudi s događajem bez obzira na njihovu zemljopisnu ili vremensku udaljenost od središta zbivanja – kaže Malešević i ističe da, osim sportskog značaja Olimpijskih igara u Parizu, postoji i niz dodirnih točaka u mnogim područjima između Hrvatske i Francuske koje će javnosti biti predstavljene tijekom kampanje.

Inače, Pariz će biti domaćin Olimpijskih igara treći put u modernoj povijesti. Prvi put je to bio 1900., a potom i 1924. godine. Ove 2024. bit će spektakularne, baš kao i njihovo otvaranje na rijeci Seini.

 
 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije