Na današnjoj press konferenciji, održanoj u 12:00 sati 10.03.2023. u konvencijskoj sali Šibenik Amadria Park, sudjelovali su vlasnik HNK Šibenik i član uprave Željko Karajica, direktor marketinga i prodaje HNK Šibenik Dino Mokos te vlasnik Favbet-a Andrii Matiukha.
„Prije svega, zahvaljujemo se našim domaćinima Amadria Park-u što su nas ugostili i što upravo ovdje imamo priliku predstaviti vam planove za budućnost i osvrnuti se na period od dolaska novog vlasnika gospodina Željka Karajice i predstaviti vam nove partnere i prijatelje koji će se pridružiti radu našeg Kluba.“ – rekao je na početku press konferencije direktor marketinga i prodaje Dino Mokos.
Zatim je riječ preuzeo vlasnik HNK Šibenik i član uprave Željko Karajica.
„Ono što je prošlih godina falilo Klubu je struktura, tj. partner. Danas smo ovdje kako bi objavili prvi korak naše vizije, kako mi mislimo da bi se HNK Šibenik u budućnosti trebao postaviti i da odigramo našu ulogu u profesionalnom nogometu. Sami možemo donekle vući, ali puno je lakše kada uz sebe imamo partnere koji će s nama skupa voditi i nama pomagati. Čim smo preuzeli Klub krenuli smo organizirati gdje koji partner može nama pomoć. Danas predstavljamo prvog partnera koji će već uoči ove velike utakmice s Dinamom biti s nama. U idućim godinama privući ćemo još više partnera i pojačati network oko Kluba.“
Nakon kratkog osvrta na ciljeve u vezi akademije i infrastrukturnog razvoja, gospodin Karajica službeno je predstavio novog partnera HNK Šibenik.
„Favbet će nas pratiti kao generalni sponzor te je dogovoren ugovor na 3.5 godine. Već sutra ćete vidjeti na prsima, ali i na stadionu i okolo stadiona. Bit ćemo ponosni partner. Ja sa Favbetom već duže surađujem i krenuli smo. Znamo da si možemo vjerovati i to je danas prvi korak za Šibenik koji ide u susret jačim poduzećima i partnerima nego što je to bilo prije.“
Riječ je zatim preuzeo vlasnik FavBet-a gospodin Andrii Matiukha.
„Imamo iskustva u suradnji sa Željkom preko Filipa Hrgovića više od 3 godine. Pružena nam je ponuda suradnje nakon što je Željko preuzeo klub i sa zadovoljstvom smo je prihvatili. Vjerujemo si i imamo puno iskustva u ovakvim stvarima. Sponzoriramo preko 15 klubova te znamo koje su aktivnosti bitne u klubovima kako bi bili uspješni. Za nas nije bitno samo ime na prsima nego da budemo i partneri, da gradimo brand Kluba skupa i da potražnja za Klubom raste. Sve što možemo učiniti, učinit ćemo najbolje što možemo kako bi sve strane, a i navijači bili zadovoljni.“
Prije potpisa ugovora, prisutnim predstavnicima medija obratio se direktor marketinga i prodaje Dino Mokos.
„Ja bih se u ime marketinškog odjela HNK Šibenik htio zahvaliti i poželjeti dobrodošlicu našem novom sponzoru. Siguran sam da ćemo zajedno graditi bolji Šibenik i zajedno ići ka naprijed te da će ova suradnja ići na obostrano zadovoljstvo.“