novi vizualni identitet

Gdje je nestao žabac? Ovo više liči na nilskog konja! Svi razočarani novim grbom Mladosti

Foto: HAVK Mladost
1/4
28.09.2022.
u 13:55

– Živimo u digitalno doba. Mladost ovim logotipom može približiti svoju veliku tradiciju uspjeha novim generacijama i stvarati novu publiku te tako i dodatno popularizirati klub, ali i vaterpolo kao sport – brane se iz kluba

"A gdje je nestao žabac? Ovo ispod lopte više podsjeća na medvjeđe uši i dio glave..."

"Šteta, dobri stari žabac je legendaran i trebao je ostati vječni grb."

"Strašno, kaj je ovo u grbu, a vama to uvaljuju pod žapca."

"Pa, ova životinja više sliči nilskom konju nego žapcu. Možda i Mladost želi nešto iz dalekog svijeta, poput barakuda, a ne tu običnog domaćeg prisavskog žapca?"

Ovo su samo neki od prilično žestokih komentara na društvenim mrežama kojima se ljudi bliski Vaterpolskom klubu Mladost osvrću na novi vizualni identitet kluba sa Save koji je u ponedjeljak predstavljen u Westinu. Uglavnom nisu zadovoljni. Ili nisu razumjeli razliku između maskote i logotipa (grba). Ili im sve to nije dobro objašnjeno.

"I dalje smo žapci i uvijek ćemo biti", citiramo i odgovor HAVK-a Mladost, ali nakon toga slijedila su nova pitanja:

"Pa, zašto je onda medo u vodi?"

"Baš kao da medina glava viri iz vode, kao da je došlo do fuzije žabaca i medvjeda."

A što na sve to kažu u klubu? Direktor Mladosti Luka Jakovčev spušta loptu na zemlju:

– Prije svega važno je još jednom ponoviti da smo i dalje vezani uz našeg žapca i on ostaje službena maskota kluba, a naši mladostaši uvijek su bili i uvijek će biti žapci sa Save! Logotip nam je izradila Agencija 2020, a ideja je bila stvoriti logotip koji konceptualno sjedinjuje lokaciju, sport i maskotu kao tri osnovna elementa identiteta kluba.

Možda bi se problem mogao riješiti ako bi žabac u logotipu bio zelene boje, možda bi onda bio prepoznatljiviji?

– Odabir boja vođen je idejom da tamnoplava boja, koja simbolizira grad Zagreb, bude komplementarna svijetloplavoj boji koja simbolizira bazen i vaterpolo. Valovite linije u korelaciji su sa simbolom žapca koji viri iz bazena, kao asocijacija na kapice igrača tijekom utakmice. Logo ima jasan oblik grba na čelu kojeg dominira simbol vaterpolske lopte – brani Jakovčev novi logotip, dodajući:

– Živimo u digitalnom dobu. Mladost ovim logotipom može približiti svoju veliku tradiciju uspjeha novim generacijama i stvarati novu publiku te tako i dodatno popularizirati klub, ali i vaterpolo kao sport.

A kako komentirate sve ove negativne reakcije?

– Reakcije pristižu sa svih strana. Neki kritiziraju što se mijenja izgled kluba, dok drugi pohvaljuju promjene. Mislimo da treba proći neko vrijeme da se emocije smire jer zapravo Mladost je i dalje tu. To je ista ona Mladost koja je osvojila 15 europskih trofeja i koja je proglašena najboljim vaterpolo klubom 20. stoljeća. Vizualni identitet može se mijenjati s vremenom, a mi smo odlučili da je sada vrijeme da napravimo taj iskorak – zaključio je direktor Mladosti.

>> Pogledajte i video: Dubravko Šimenc u studiju Večernjeg progovorio o velikim Igrama: U Atlanti smo spavali na podu

Ključne riječi

Komentara 3

TR
Travno221
00:14 29.09.2022.

Mogli su napraviti i bolji grb kluba. Ako im je modernizacija i u ostalim sferama na toj razini, žalit ćemo za starom Mladošću i njezinim legendama

LI
liliZG
22:38 28.09.2022.

žabac podlegao majmunskim boginjama.

Avatar Dars
Dars
15:19 28.09.2022.

Nije mi ni žabac dobar, a ovaj je mogao biti bolji..

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije