NIKE KOPAČKE

Hrvatski dizajner otkriva kakve je kopačke Iniesta tražio, a onda ih i dobio

Nike kopačke
Foto: Nike
1/3
06.03.2014.
u 21:55

- Iniesta nam je rekao da traži fluidnost, da se pokreti na terenu ne prekidaju - kaže hrvatski dizajner Denis Deković, koji ih je kao voditelj odjela osmislio.

Tri mjeseca uoči početka Svjetskog nogometnog prvenstva Nike i Adidas predstavili su„revolucionarne“ visoke kopačke, čime su najavili žestoku bitku na globalnom tržištu sportske opreme.

- Nogomet više nikada neće biti isti - pisalo je na velikom bijelom platnu koje se polako dizalo, a iza njega se ukazao veznjak Barcelone Iniesta držeći žuto-zelene kopačke s elastičnim nastavkom za zglob.

- Na poziciji na kojoj igram važna je pokretljivost, organizacija, pa je važno osjećati se ugodno - rekao je na Nikeovom predstavljanju u Barceloni. On i Nijemac Götze imaju osobne ugovore s ovom američkom markom te će nove kopačke nositi na Svjetskom prvenstvu. Mario Mandžukić i Luka Modrić, također sa sponzorskim Nikeovim ugovorima, još uvijek nisu odlučili u kakvim će kopačkama istrčati protiv Brazila, Meksika i Kameruna.

U Nikeu napominju da su u posljednje četiri godine proveli istraživanje među igračima te su nakon toga odučili dizajnirati novi proizvod.

- Iniesta nam je rekao da traži fluidnost, da se pokreti na terenu ne prekidaju - kaže hrvatski dizajner Denis Deković, koji ih je kao voditelj odjela osmislio.

- Počeli smo bez jasne ideje, zapravo s praznim listom papira - dodaje. Hrvatski nogometaši nisu sudjelovali u istraživanju.

Dok je oko 150 novinara isprobavalo kopačke, najveći konkurent Adidas već je bio pustio priopćenje o svojim novim kopačkama, crnim s još dužim nastavkom uz zglob. I oni tvrde da imaju „revolucionaran“ i „inovativan“ proizvod. Zasad je nepoznato hoće li ih predstaviti glamurozno kao Nike.

Foto: Nike

Svjetsko prvenstvo, očito je, neće biti samo natjecanje nacionalnih reprezentacija nego i velikih proizvođača. Nikeove „Magista“ kopačke i Adidasove „Primeknit FS“ „omogućuju da noga bolje i bliže prijanja kopački omogućujući bolji osjećaj za loptu i njenu kontrolu“, tvrde u kompanijama.

Kampanja usmjerena na nogometaše, navijače i širu publiku ovime je počela. Svjetsko prvenstvo održava se svake četiri godine, a sada je vrijeme kada raste prodaja.

Nikeove kopačke pojavit će se u trgovinama 22.svibnja, mjesec dana uoči prvenstva te će koštati 1.540 kuna, što je u rangu njihovih najskupljih proizvoda.

U Europi, koja se još uvijek smatra uporištem Adidasa i Pume, odvija se žestoka tržišna utakmica. U zapadnoj Europi Adidas drži 13,2 posto tržišta, a Nike 12,4, podatak je kompanije za istraživanje tržišta Euromonitor za 2012. godinu.

Prodaja u srednjoj i istočnoj Europi, gdje je i Hrvatska, porasla je 14 posto u posljednjem tromjesečju, priopćio je Nike. Golovi Mandžukića i Ronalda te asistencije Modrića guraju prema gore tu brojku. S druge strane Messi, Bale i Özil zabijaju za Adidas.

- Nogometaši su danas brži, jači, eksplozivniji pa je igra intenzivnija nego ikad u povijesti. Svi sudjeluju u napadu - napominje Deković.

Dizajn opreme drastično će se mijenjati. Presing korporacija je počeo.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije