PROMO

Hrvatski street art umjetnici donijeli urbani duh na lice Reebokica

Reebok
Foto: Reebok
1/16
PR
Autor
PR članak
03.07.2015.
u 13:05

Jedinstvena suradnja rezultirala je fantastičnom kampanjom unutar koje je održana i izložba umjetničkih instalacija napravljenih posebno za ovu prigodu

Pod sloganom „Proventiliraj se“, ovog proljeća revolucionarni Reebok model tenisica Ventilator, predstavljen je kroz inovativnu kampanju u kojoj su sudjelovali mladi hrvatski street art umjetnici, utjelovljujući urbani gradski duh sa sportskom esencijom Reebok „evergreen“ modela tenisica.

Uz pet jedinstvenih grafika koje su za cilj imale prikazati urbani duh hrvatskih umjetnika, u sklopu kampanje održana je i izložba skulptura predstavljajući emotivnu vezu umjetnika s parom legendarnih Ventilatorica, koje su od sportske opreme evoluirale do statement komada street styla.

Jedan je od naših najznačajnijih street artista Miron Milić, Reebok vidi kao dašak boje koja razvedrava crnilo grada i donosi proljeće na vrući asfalt. Berislav Šimičić spaja ilustraciju i street art te donosi zaigranu verziju urbanog Reebok-a.

Ana Belošević, kroz intimistički pristup, prikazuje Reebok kao tenisicu koja budi kreativni duh u svome vlasniku. Najmlađa umjetnica, Mihaela Erceg, Reebok vidi kao savršenu tenisicu, ne samo za gradsku gužvu, nego i za večernju šetnju morskim ulicama. Grafički dizajner i ilustrator, Marin Radišić ostaje vjeran Reebok-ovom urbanom duhu te donosi tenisicu koja je stvorena za grad i njegove izazove.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?