Kia Motors i ove je godine ponosan glavni sponzor teniskog Grand Slam turnira Australian Open. Iako je ključna uloga Kia Motorsa pružanje podrške igračima i promicanju tenisa kao sporta, Kia će na Australian Openu, kao i prethodnih godina, biti aktivna na brojnim lokacijama na terenu i izvan njega.
Od svog prvog sponzorstva, sad već davne 2002., Kia sudjeluje na Australian Openu kao glavni sponzor te australskom teniskom savezu stavljaju na raspolaganje više od 100 novih Kia vozila čime omogućavaju premium uslugu prijevoza na sam događaj. Kijinim vozilima tako se voze najbolji svjetski tenisači, VIP osobe, službene osobe i mediji tijekom cijelog događanja.
Osim prijevoza, Kia vozila izložena su u Melbourne Parku i oko njega kako bi pokazala svoju vrhunsku tehnologiju i suvremen dizajn tisućama obožavatelja. U Melbourne Parku odvijaju se brojne zabavne i interaktivne aktivnosti za sve posjetitelje koje Kia organizira kako bi animirala djecu i odrasle. Jedan od najpoznatijih međunarodnih Kijinih programa je i AO Ball Kids u kojem djeca i mladi mogu dobiti priliku biti sudionicima na teniskom terenu. Osim toga, aktivan je i program gostoprimstva Kia Lucy Drive kojim se nagrađuju najsretniji dobitnici nagradne igre.
Kia Lucky Drive aktivan je i dobro poznat program i u Hrvatskoj pa tako svi zainteresirani klijenti, koji se prijave na probnu vožnju s bilo kojim Kia vozilom i probnu vožnju obave do kraja studenog, ulaze u nagradnu igru, a najsretniji dobitnik osvaja putovanje u Australiju, prijevoz, smještaj, turističku turu – i ono najvažnije – gledanje teniskih matcheva uživo!
Kia Motors Corporation - proizvođač vozila vrhunske kvalitete za mlade ljude - osnovana je 1944. godine i najstariji je korejski proizvođač motornih vozila. Oko 3 milijuna Kia vozila godišnje se proizvede u 14 proizvodnih i montažnih pogona u pet zemalja, koji se potom prodaju i servisiraju putem mreže distributera koji pokrivaju oko 180 zemalja. Kia danas ima preko 51.000 zaposlenih širom svijeta, a godišnji prihod je preko 47 milijardi USD. Osim što je glavni sponzor Australian Opena, također podržava i nogometna natjecanja – službeni je automobilski partner FIFA-e te UEFA-ine Europske lige.
Slogan „The Power to Surprise“ predstavlja globalno opredjeljenje tvrtke da iznenadi svijet pružajući uzbudljivo i nadahnjujuće iskustvo koje nadilazi sva očekivanja.