Do zanimljivog podatka dolazi se analizom reklama na dresovima premierligaša: vladaju kockarnice (realne ili virtualne-on line), a tu su još novčarske institucije, arapski zrakoplovni prijevoznici, elektroničke kompanije, te po jedan proizvođač pive i jedna zaklada.
Od 20 premierligaša njih čak sedam "okitilo" se kockarskim sponzorom. Aston Villa (Genting casinos), Bolton Wanderers (188BET), Sunderland (tombola), Swansea City (32Red), WBA (bodog), Wigan Athletic (12BET.com) i Wolverhampton (sportingbet) klubovi su koji su odlučili prihvatiti sponzorstvo kockarskih kuća. To je zbog ljubavi otočana prema igrama na sreću. Ovisnost o on-line kockanju poprimila je nevjerojatne razmjere u Velikoj Britaniji i može je se svrstati uz bok ovisnosti o drogama ili alkoholizmu.
Dobro je poznato da se u Velikoj Britaniji možete kladiti na bilo što, i gotovo doslovno, bilo gdje - od kladionica do pubova. No, još je upadljivije to što velika većina "kockarnica" koje se reklamiraju imaju uz latinično pismo i neko azijsko pismo, uglavnom kinesko. Zna se da su Azijati, a ponajviše Kinezi, zaluđeni kockom i igrama na sreću. Kada se to spoji s popularnošću engleske premierlige u tim krajevima svijeta i veličinom tržišta sve postaje puno jasnije.
U drugu grupu sponzora spadaju novčarske institucije, banke, osiguravajuće kuće i financijski savjetnici čiji se logotipi nalaze na prsima šest premierligaša. Među bankare i kockare smjestili su se još dvije aviokompanije Etihad airways na nebesko plavom dresu Manchester Citya i Emirates kojeg ponosno ističu Arsenalovi topnici. Samsung se ustalio na Stamford Bridgeu, Aurasma, koja se bavi telekomunikacijskim aplikacijama, na dresu je Tottenhama. Jedini neprofitabilni „uljez" nalazi se na dresu Blackburna – zaklada Prince's trust - a Queens Park Rangers nema logotip sponzora na dresu.
Ipak, iako najveći postotak dresova krase kockari, oni se prema svemu sudeći neće boriti za naslov prvaka.