U petak su nogometaši Hajduka Ante Roguljić i Dante Stipica u društvu navijača i posjetitelja hipermarketa Tommy pozvali sve da se uključe u akciju "Zajedno za mlade Hajduk nade". Prisjetivši se svojih početaka i treninga u juniorskim danima poznati su nogometaši oduševili posjetitelje podijelivši s njima iskustva s početka karijere. Podrška mladim naraštajima od ključne je važnosti za razvoj nogometnog sporta ne samo u Dalmaciji nego i šire. Upravo zato su se incijatori odlučili na akciju "Zajedno za mlade Hajduk nade" u kojoj mogu sudjelovati svi građani i posjetitelji trgovačkog lanca Tommy jer se dio sredstava prikupljen kupnjom Henkelovih proizvoda donira za nabavku opreme najmlađim uzrastima nogometnih klubova u Dalmaciji.
- Tvrtka Henkel u suradnji s tvrtkom Tommy pokrenula je projekt za za mlade nade uz podršku HNK Hajduk Split. Cilj ovog projekta je osigurati potrebnu opremu za treniranje klubova 3. HNL-Jug koji su pogotovo u današnje vrijeme suočeni s teškim financijskim izazovima. Uz ovo, dodatni je motiv podignuti svijest kod mlađih naraštaja o važnosti bavljenja sportom - izjavio je Aljoša Bašić, direktor marketinga i prodaje HNK Hajduk.
U skladu s vrijednostima društveno odgovornog poslovanja, Henkel kontinuirano podržava akcije pomoći lokalnoj zajednici, a posebno djeci.
- Jako smo ponosni na ovu suradnju i drago nam je što imamo podršku naših partnera, nogometnog kluba Hajduk i Tommyja jer smo svjesni koliko je podrška mladih sportaša na lokalnoj razini bitna. Svaka akcija koja pomaže djeci u njihovim naporima da budu bolji, jači i uspješniji nas iznimno veseli jer je to podrška rastu i razvoju cijelog novog naraštaja od kojih će neki zasigurno jednog dana biti Hajdukove zvijezde. Danas nogometna nada sutra može postati zvijezda prve momčadi - izjavio je povodom najave akcije Damir Dominiković, voditelj prodaje lokalnih kupaca Henkel Adria regija.
- Tvrtka Tommy kao društveno odgovorna tvrtka rado inicira, podržava i sudjeluje u svim akcijama s ciljem dobrobiti pojedinca i društva u cjelini. Svjesni važnosti sporta, Tommy je kao generalni sponzor NK Hajduk, i u suradnji s našim partnerom Henkelom inicirao i ovaj projekt, s ciljem pomaganja mlađih naraštaja. Sama ta odluka je zapravo dio strateškog plana tvrtke Tommy, koji u svojim odrednicama ima zacrtanu strategiju podupiranja razvoja dalmatinskog sporta i pojedinaca, mladih ljudi kojima se na takav način ukazuje na važnost sportskog života. Aktivni, mladi i perspektivni sportaši uz ovakvu podršku i vrijedne donacije dobivaju mogućnost profesionalnog rasta i kvalitetnog sportskog razvoja – u ime tvrtke Tommy istaknula je Slavica Kos, voditeljica marketinga.
Akcija je počela 10. ožujka i traje do 30. travnja u svim Tommy trgovinama nakon čega će organizatori razveseliti najmlađe naraštaje nogometnih klubova diljem Dalmacije.
>> Od silnih stranaca Hajduk pogodio tek s dovođenjem Kouassija
Daj komunjare maknite se iz naseg Hajduka, hocemo jaki Hajduk, a to ne dolazi sa politikom socijalizma, amaterizma, kuknjave, kmekanja, pljuvanja po sucima, pa neke fore o narodnom klubu, Boze dragi pa danas je to biznis, a vi cete Hajduka unistiti sa tom glupom komunistickom politikom, izvrcete teze i svaka dlaka vam smeta! Brbicu odlazi! Hocemo hrvatski, jaki, ponosni Hajduk, a ne prodavanje demagogije. Dok sam isao po utakmicama zivio sam u uvjerenju da je Torca najjaca navijacka skupina, a sada je ocito postala jugoslavenska mocvara, vratite nam nas Hajduk bez udruge NAS HAJDUK, skupina orjunasa zavela cijeli Split i Dalmaciju, a temperamentni narod nasjeo! Od tolike ljubavi bez pameti cete unistiti nas klub.