Dejana Opeta i Juricu Cebovića iz godine u godinu pokazuju da se supermoto, kao disciplina eutanazirana financijskom situacijom, ipak može održati i konkurirati kako na domaćim tako i na europskim stazama.
EMR supermoto racing team službeno je sasvim nov team u ovom sportu, osnovan u cilju promicanja, razvitka i unapređenja moto sporta, a sa svojom debitantskom sezonom u supermoto natjecanjima startati će u 2012. godini. Neslužbeno, ovaj tim postoji već niz godina kroz suradnju vozača Dejana Opeta i Jurice Cebovića s jedinstvenim obrtom ove vrste u Hrvatskoj - EMR tuning.
Dejan Opet, dugogodišnji prvak Hrvatske u supermotu i osvajač dvije zlatne kacige, i Jurica Cebović, prošlogodišnji prvak Hrvatske u motocrossu, u novoj sezoni najavljuju:
- Prvenstveno želimo ostati konkurentni i zadržati kontinuitet utrka, koliko god to bilo moguće, unatoč pomanjkanju sredstava i općem ekonomskom stanju u kojem se nalazimo.
Osim nastupa na utrkama PH te pozivnim utrkama na području Hrvatske, sudjelujemo i na utrkama van državnih granica (Alpe Adria, prvenstvo Slovenije i Triveneto, prvenstvo Austrije, Svjetski Kup nacija i sl.) što izravno ovisi o podršci sponzora.
U suradnji sa srodnim klubovima i HMS-om želja nam je oživjeti hrvatski supermoto i ponovno uhvatiti korak s europskim standardima i kvalitetom.
Iako ulazimo u još jednu financijski tešku i izazovnu godinu motivacije za novu sezonu nam ne nedostaje i u 2012., ukoliko ne izostane potpora sponzora, rezultat je zagarantiran.
Detalji o timu, biografije i dosadašnji rezultati dostupni su na službenim web stranicama tima: www.emr-racingteam.com
Supermoto je disciplina motosporta koja je nastala kombinacijom više grana: vožnje po asfaltu (kao na karting stazama) i vožnje po zemljanoj podlozi s preprekama, skokovima i doskocima (kao na motocross stazama).
U Hrvatskoj se supermoto javlja 2002. godine, od kada se i počinje voziti prvenstvo Hrvatske u toj disciplini. U početku je supermoto naišao na velik odaziv vozača i te 2002. godine vozilo se sedam utrka u dvije klase za državno prvenstvo, te prvenstvo Alpe-Adria.
2004. godine organizirano je hrvatsko-slovensko prvenstvo s utrkama u našoj i susjednoj zemlji. Nažalost, slab odaziv vozača prvenstveno radi komplikacija i dodatnih troškova zbog prolaska granice 2005. godine dovelo je supermoto na rub propadanja. Godine 2006. supermoto se diže iz pepela i ponovno počinje lov na europske standarde i kvalitetu.
2007. hrvatski supermoto doživljava pravi procvat i ta je godina obilježena kao najbolja sezona supermota u Hrvatskoj. Odličan odaziv vozača, podizanje kvalitete staza i organizacije rezultirali su pojavom sve boljih vozača. 2008. godine dolazi do pada broja vozača, ali ne i njihove kvalitete, što dokazuju rezultati u prvenstvima diljem Europe.
U 2009. i 2010. godini kriza se odrazila i na broj utrka i na broj vozača. No, reprezentacija u sastavu Bolšec – Kotarski – Cebović 2009. godine ostvaruje najbolji hrvatski rezultat na svjetskom Kupu nacija u supermotu u bugarskom Plevenu: 10. mjesto, ispred Estonije, Španjolske, Latvije…
U sezonu 2011. vozači i organizatori ulaze s mnogo motiva i nade da će zajedničkim radom podići supermoto u Hrvatskoj na novu razinu. Iako odjeci recesije onemogućavaju pravo podizanje supermota iz pepela, suradnja i trud nekih klubova i vozača spašavaju sezonu organizacijom malobrojnih, ali kvalitetnih i vrlo posjećenih utrka. Zajedničkim trudom i suradnjom nadamo se još boljoj sezoni 2012.