Dobra forma nogometaša Gorice povukla je sa sobom sjajne rezultate. S 29 bodova u 14 utakmica, rušenjem Osijeka i Hajduka, stigle su i ponude za njihove igrače.
Jedna od najzanimljivijih svakako je i ona za talentiranog lijevog beka Marijana Čabraju (23). Njega, naime, želi jedan klub američkog MLS-a i to za izdašnu svotu koja bi i Gorici omogućila lakše disanje sigurno do kraja sezone, a možda i duže s obzirom na njihov godišnji budžet od 20-ak milijuna kuna.
Ipak, Čabraji se ponuda ne sviđa i odlučio ju je odbiti. Smatra da će bolje proći ostane li do kraja sezone u hrvatskom prvoligašu pa sačeka neku europsku ponudu.
No, hoće li ona doći? Navodno su iz Europe zainteresirani Rangersi, ali ni njima nije prvi pick, a Osijek je demantirao da ga oni žele s obzirom da Bjelica ima dvije opcije na njegovoj poziciji, a Dinamu također nije potreban.
Odlazak preko 'velike bare' ili ostanak još barem pola godine u Gorici bez ideje što će se dogoditi u budućnosti? Čabraja je izabrao ovo drugo. Možda još uvijek pod presumpcijom da je MLS liga za završetak karijere, a ne za razvitak, no s time se ne bi složili neki drugi Europljani koji su upravo ondje našli svoje mjesto pod suncem pa makar zbog novaca čija suma može u nekoliko godina riješiti egzistenciju igrača za ostatak života.
- MLS više nije liga koja uzima igrače u 30-im godinama koji žele ondje završiti karijeru. Oni traže mlade igrače, oni su mlada, razvojna liga, a što je vrlo bitno, jako izdašno nagrađuju svoje igrače - govori nam nogometni menadžer Antonio Dedić.
Ondje su, među ostalima, samo u Portlandu i Jaroslaw Niezgoda, Aljaz Ivačić i Dario Župarić. Upravo se ovaj potonji, tvrdi naš sugovornik, oduševio odlaskom u Ameriku.
- Sjećam se kada mi je rekao: "Da sam barem prije znao koliko je ovo posložena i kvalitetna liga, ne bih čekao niti dana".
No poimanje MLS-a u Hrvatskoj nije stiglo još uvijek na razinu razvojne lige, lige koja ulaže u infrastrukturu, klubove i igrače i može biti odskočna daska za daljnju karijeru mladoga igrača. Iako joj je gledanost u prosjeku 25 tisuća navijača po utakmici, iako samo u marketing ulažu milijune i milijune (sjetite se reklame s Matthewom McConaugheyem).
Ostaje vidjeti hoće li Gorica zažaliti za time što je Čabraju ostavila još uvijek u svojim redovima ili ne kada financije postanu sitnije.