Put od 12 tisuća kilometara zacijelo se nije svidio Embiidu, Simmonsu, Šariću i društvu, no za vodstvo Sixersa to putovanje ima puno veću svrhu od dva pripremna dvoboja.
Jer, njih su mogli igrati i u SAD-u, kao što to čine drugi, no tada ne bi bili u prilici pridobiti simpatije košarkaških fanova u zemlji s 1,4 milijarde stanovnika.
>> Pogledajte kako su mladi košarkaši nakon osvojenog zlata zapjevali Lijepu našu u Novom Sadu
Profesionalni sport, pa tako i NBA košarka, veliki je posao, a ni jedna druga američka liga (američki nogomet, hokej na ledu, bejzbol) ne privlači pozornost kineske sportske publike kao profesionalna košarkaška liga.
Embiid na ledenom čaju
I stoga je ovo velika prilika za klub iz Philadelphije da u najmnogoljudnijoj zemlji svijeta i najvećem neameričkom tržištu za NBA proizvode stekne puno novih sljedbenika. A to bi onda značilo iznimno povećanje prodaje igračkih dresova i drugih suvenira.
Uostalom, momčad iz Philadelphije, osim što ima najviše internacionalaca (5), puna je talenata koje je košarkaškim fanovima lako zavoljeti. Kamerunac Joel Embiid iznimno je talentiran centar atraktivne osobnosti. Australac Ben Simmons je 208 cm visok razigravač. Hrvat Dario Šarić je vrlo borben i kreativan krilni centar. Turčin Furkan Korkmaz rastuća je šuterska zvijezda. Da dalje ne nabrajamo.
U to ime, poslovodstvo Sixersa je uoči te turneje napravilo pripremne radnje. Ne samo da je zaposlilo čovjeka koji govori kineski radi što veće prisutnosti na kineskim društvenim mrežama već je i logistički izvidjelo (i pripremilo) lokaciju za dolazak svoje momčadi, ali i dogovorilo partnerstvo s nekoliko kineskih kompanija kako bi njihov klub bio medijski što uočljiviji.
Trener Brown Kinu dobro zna
Jedan od rezultata tih poteza je i prodaja ledenog čaja s fotografijom Joela Embiida na etiketi. Simmons će pak biti “maneken” pri lansiranju novih slušalica popularnog proizvođača Beats.
Od svih Sixersa najupućeniji je u Kinu i Kineze njihov australski trener Brett Brown (57) koji je kao trener australskih klubova u toj zemlji bio barem 20-ak puta.
– Kada u Kini košarkašku utakmicu prenosi TV, gleda je 300 milijuna ljudi. Jednom sam prilikom u Pekingu na trgu Tiananmen vidio 70-ak košarkaških igrališta, a to je znak da popularnost košarke u Kini raste.