NBA LIGA

Šarić i Sixersi krenuli u poslovni pohod na Kinu

Dario Šarić
Foto: Reuters/Pixsell
04.10.2018.
u 22:40

Profesionalni sport, pa tako i NBA košarka, veliki je posao, a ni jedna druga američka liga (američki nogomet, hokej na ledu, bejzbol) ne privlači pozornost kineske sportske publike kao profesionalna košarkaška liga

Put od 12 tisuća kilometara zacijelo se nije svidio Embiidu, Simmonsu, Šariću i društvu, no za vodstvo Sixersa to putovanje ima puno veću svrhu od dva pripremna dvoboja.

Jer, njih su mogli igrati i u SAD-u, kao što to čine drugi, no tada ne bi bili u prilici pridobiti simpatije košarkaških fanova u zemlji s 1,4 milijarde stanovnika.

>> Pogledajte kako su mladi košarkaši nakon osvojenog zlata zapjevali Lijepu našu u Novom Sadu

Profesionalni sport, pa tako i NBA košarka, veliki je posao, a ni jedna druga američka liga (američki nogomet, hokej na ledu, bejzbol) ne privlači pozornost kineske sportske publike kao profesionalna košarkaška liga.

Embiid na ledenom čaju

I stoga je ovo velika prilika za klub iz Philadelphije da u najmnogoljudnijoj zemlji svijeta i najvećem neameričkom tržištu za NBA proizvode stekne puno novih sljedbenika. A to bi onda značilo iznimno povećanje prodaje igračkih dresova i drugih suvenira.

Uostalom, momčad iz Philadelphije, osim što ima najviše internacionalaca (5), puna je talenata koje je košarkaškim fanovima lako zavoljeti. Kamerunac Joel Embiid iznimno je talentiran centar atraktivne osobnosti. Australac Ben Simmons je 208 cm visok razigravač. Hrvat Dario Šarić je vrlo borben i kreativan krilni centar. Turčin Furkan Korkmaz rastuća je šuterska zvijezda. Da dalje ne nabrajamo.

U to ime, poslovodstvo Sixersa je uoči te turneje napravilo pripremne radnje. Ne samo da je zaposlilo čovjeka koji govori kineski radi što veće prisutnosti na kineskim društvenim mrežama već je i logistički izvidjelo (i pripremilo) lokaciju za dolazak svoje momčadi, ali i dogovorilo partnerstvo s nekoliko kineskih kompanija kako bi njihov klub bio medijski što uočljiviji.

Trener Brown Kinu dobro zna

Jedan od rezultata tih poteza je i prodaja ledenog čaja s fotografijom Joela Embiida na etiketi. Simmons će pak biti “maneken” pri lansiranju novih slušalica popularnog proizvođača Beats.

Dario Šarić
1/5

Od svih Sixersa najupućeniji je u Kinu i Kineze njihov australski trener Brett Brown (57) koji je kao trener australskih klubova u toj zemlji bio barem 20-ak puta.

– Kada u Kini košarkašku utakmicu prenosi TV, gleda je 300 milijuna ljudi. Jednom sam prilikom u Pekingu na trgu Tiananmen vidio 70-ak košarkaških igrališta, a to je znak da popularnost košarke u Kini raste. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije