ŽENA U FORMULI 1

Susie Wolff vozit će dva slobodna treninga

Susie Wolff
Foto: DPA/Pixsell
25.02.2014.
u 20:30

- Na svakom koraku po putu sam se dokazala, napravila dobar posao, dala momčadi ono što im je trebalo u smislu povratnih informacija i to je dovelo do još prilika unutar momčadi - rekla je Wolff.

Williamsova razvojna vozačica, Susie Wolff, kao dio svojeg proširenog programa vozit će na prvim slobodnim treninzima, koji od 2014. traju dva sata, na Velikim Nagradama Velike Britanije i Njemačke, te na dvodnevnim testovima koji će se odvijati poslije tih utrka.

31-godišnja djevojka iz Škotske je dobila priliku nakon impresivne vožnje na testu prošlog srpnja.

- Dali su mi veliku priliku i zgrabit ću ju s obje ruke.

Wolff smatra priliku za vožnju na GP vikendima “prirodnim napretkom”:

- Na svakom koraku po putu sam se dokazala, napravila dobar posao, dala momčadi ono što im je trebalo u smislu povratnih informacija i to je dovelo do još prilika unutar momčadi.

Susie, rođena Stoddart, se pokušava probiti u sportu kojim dominiraju muškarci. Talijanka Giovanna Amati se 1992., s momčadi Brabhama, zadnja natjecala u Formuli 1. Tri je puta vozila u kvalifikacijama, niti jednom se nije kvalificirala i dobila je otkaz. Zadnja žena koja se utrkivala je bila Lella Lombardi, 1976.

Wolff nije sama u probijanju žena. 25-godišnja Švicarka, Simona de Silvestro, se pridružila Sauberu, s ciljem utrkivanja u sezoni 2015.

Wolff, pak, smatra da je njena vožnja na Silverstoneu promijenila stavove prema njoj u Formuli 1.

- Da, ogromna promjena. Sigurno je bio stereotip plavuše koja hoda paddockom i sanja o vožnji F1. I bilo je mnogo ljudi u paddocku koji su mislili da je to samo pokušaj marketinga iz Williamsa. Ali rekla sam, već u početku, da nije bilo šanse da bi me Frank i Claire pustili blizu bolida ako ne bi mislili da sam spremna i ako ne bi mislili da mogu ubrzati momčad.

Momčad Williamsa je izvršila velike promjene u strukturi momčadi nakon razočaravajuće 2013., najgore sezone u povijesti momčadi, uz osvajanje bodova na samo dvije utrke.

Prošle godine su zaposlili Pata Symondsa kao tehničkog direktora i on je poveo preoblikovanje trkaće momčadi i odjela za inženjering. Također su u svoje redove doveli bivšeg Ferrarijevog vozača Felipea Massu, koji će voziti uz mladog Finca, b.

Pat Symonds je izjavio:

- Susie je postala vrijedna članica naše vozačke postave. Pokazala je prirodan talent za razvoj bolida i predavanje dobrih povratnih informacija, a te karakteristike će biti ključ ove sezone, jer momčadi žele brzo shvatiti i poboljšati nove bolide.

Wolff je rekla da je njena proširena uloga nešto na što je ciljala, nakon Silverstonea, ali tijekom zime je dugo čekala da sazna hoće li se dogoditi.

- Kad sam napokon znala da će se to dogoditi bila sam presretna. Još uvijek sam presretna. Ostala sam dio Williamsa tijekom tolikih promjena i još uvijek biti dio momčadi, naravno da sam jako ponosna.

Ako napravi dobar posao, Wolff je rekla da je sljedeći korak utrkivanje, no nije rekla da je to njen cilj.

- Toliko se ljudi bori ući u F1 i jednom tijekom zime sam mislila da neću ove godine imati ništa. Toliko je dobrih vozača koji se bore za ulazak, imali ili nemali novca. Okruženje je teško, ali imala sam dobar test iz Silverstonea iza sebe, koji je pokazao ljudima malo više toga što mogu. Osoba sam koja ne voli sjediti na miru. Uvijek tražim poboljšanje, stalne načine kretanja naprijed. Za mene, nije bilo sumnje da sam htjela voziti petkom jer bi to bio idući korak mojeg puta u F1.

Što se tiče utrkivanja 2015., inzistirala je da je nemoguće reći hoće li se to dogoditi, dodavši da se radi o grabljenju prilika i stalnom dokazivanju sebe.

Više pročitajte na www.gp1.hr.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije