Iako su Mercedesovi vozači odvezli najbrža vremena na prvom, a potom i na drugom slobodnom treningu, pojavio se problem izražene degradacije stražnjih guma. I dok je u Melbourneu Mercedes imao prednost od pola sekunde na 2. slobodnom treningu, prednost koju je Rosberg danas ostvario nad trećeplasiranim iznosi svega 0.061 sekundu, odnosno samo dvije desetinke nad Massom koji je završio na 6. mjestu. Podjednako važno, ni Hamilton ni Rosberg nisu uspjeli voziti dugo koliko su to uspjeli vozači Ferrarija i Red Bulla na bržoj ali manje trajnoj srednje tvrdoj gumi, mekšoj komponenti od dvije ponuđene za ovaj vikend.
- Uvjeti su vrlo teški. Nismo očekivali tako veliku degradaciju. To je velik izazov. Bit će mnogo različitih strategija tako da je sve moguće. Nismo fokusirani na potrošnju goriva već samo na gume - rekao je Rosberg za Sky Sports.
Hamilton se slaže da su temperatura zraka i staze imali nepovoljan utjecaj na potrošnju guma, koja je bila daleko od idealne.
- Prevruće je. U ovim uvjetima gume nisu funkcionirale dobro, iako se radilo o srednje tvrdim i tvrdim gumama. Ali svima je isto - rekao je Hamilton.
Iako se na prvu čini da su Ferrari i Red Bull smanjili zaostatak za Mercedesom, Hamilton nema ništa protiv izazova koji ga čeka.
- Ne gledam vremena od petka, ali dobro je da su svi blizu. Bitno je ono što će se dogoditi sutra.
Red Bullovi problemi sa senzorom se nastavljaju
Saga oko senzora za protok goriva se nastavlja i u Maleziji. Red Bull je potrošio preko 130.000 dolara za nove Gill senzore koje je odobrila FIA.
- Ne uzimamo ništa zdravo za gotovo pa smo odlučili kupiti nove senzore. Tako ćemo imati barem jedan koji radi ispravno - rekao je izvor iz momčadi za The Times.
Prošlog tjedna su u Milton Keynes došli predstavnici FIA-e kako bi pregledali senzore za koje aktualni svjetski prvaci tvrde da su neispravni. Međutim, Auto Motor und Sport navodi da je tijekom prvog slobodnog treninga na Sepangu Ricciardov RB10 opet naišao na probleme oko senzora. Michael Schmidt je rekao da je sestrinska momčad Toro Rosso, koju također pogoni Renaultov motor, iskusila probleme oko očitanja vrijednosti iz senzora. Stoga je ekipa za drugi slobodni trening odlučila na Australčev bolid staviti novi senzor koji je koštao 26.000 dolara.
- Toliko o uštedi - rekao je otvoreno Red Bullov Helmut Marko.
Najveća opasnost je mogućnost nove diskvalifikacije za austrijsku momčad. Horner nije siguran što će ovog puta odlučiti ako ih FIA zamoli da smanje protok goriva u Renaultov motor.
- Ne znam. Možda bi dva senzora trebalo staviti na različita mjesta pa bi uzeli prosječnu vrijednost kako bi se smanjio rizik krivih očitanja - odgovorio je šef momčadi Christian Horner.
Više pročitajte na www.gp1.hr.
>> Rosberg najbrži na drugom slobodnom treningu