Renaultov tehnički direktor Nick Chester potvrdio je da je problem s ventilom na cijevi goriva krivac za požar na bolidu Kevina Magnussena tijekom prvog slobodnog treninga za VN Malezije u formuli 1, piše GP1.
Danac se vraćao u boks nakon instalacijskog kruga kada se njegov bolid zapalio zbog istjecanja goriva. Magnussenu su preko radija rekli da brzo iskoči iz bolida, a potom su mehaničari aparatima spriječili širenje vatre.
Sesija je bila prekinuta u tom razdoblju, a kasnije je potvrđeno da se problem zapravo pojavio na novo-instaliranom elementu.
Prije drugog treninga momčad je vratila staru specifikaciju sistema za dovod goriva pa je Magnussen uspio postaviti 19. vrijeme sesije.
- Problem se pojavio na ventilu oduška cijevi za gorivo što je značilo da je gorivo iscurilo kroz otvor i uzrokovalo požar. Ekipa je napravila odličan posao. Zadržali su sve pod kontrolom pa smo se i mi mogli pozabaviti problemom. Promijenili smo sistem dovoda goriva za drugi trening i ne očekujemo daljnje probleme. Kevin uspio odraditi polovicu popodnevnog treninga i postaviti temelje za dalje,” objasnili su iz Renaulta.
Incident je osvježio nedoumice oko instaliranja dodatne protekcije za vozače (prozvane ˝halo˝) u kokpitu F1 bolida. Naime, na TV snimkama je bilo vidljivo koliko je nužno bilo da Magnussen iskoči iz svojeg Renaulta što brže, pa se mnogi pitaju bi li to bilo moguće da je bolid bio opremljen ˝halo˝ dodatkom.
- Ja nisam nikada probao ‘halo’ - rekao je Magnussen i dodao:
- Zato vjerojatno nisam najbolja osoba za komentar. No, ono što mogu reći je da je u okolnostima poput ove danas, kad je vaš bolid u plamenu, čak i pet sekundi (propisanih za evakuaciju kokpita od strane FIA-e) predugo vrijeme.
Siempre hace calor en Malasia... A veces más de la cuenta. Magnussen en llamas. #F1 pic.twitter.com/7JUT6aBHcD
— MrAlexF1 (@MrAlexF1) September 30, 2016
kaj je i tp problem!trebaju napravit kokpitu kao u vojnim zrakoplovima!iskakanje sa padobranom!😂😂