Tijekom godine na tržište stiže osam novih modela, među kojima su Novi
Renault Scénic i Novi Mégane Grandtour, i tri nove verzije, Mégane
Renault Sport, Clio faza 2 i Trafic faza 3.
Obnova srca game Renault
Renault dovršava obnovu srca game predstavljanjem tri modela obitelji
Mégane - Scénic, Grand Scénic, Mégane Grandtour – i Novog Clia Berline
i Grandtour. Mladost game kompaktnih vozila i jednovolumena čini pravu
snagu marke : prodaja malih i srednjih automobila zapravo
predstavlja 70% europskog tržišta u 2008. (38,3% za male automobile i
31,8% za srednje automobile).
Strastvena vozila
Renault odsada ima potpunu i atraktivnu gamu sportskih automobila
proizašlih iz serijskih vozila s izuzetnim omjerom snage,uspješnosti i
cijena : Twingo Renault Sport lansiran u ljeto 2008, Clio
Renault Sport i Mégane Renault Sport predstavljeni u Ženevi. Ovo
tržište koje je 2008. obuhvaćalo 135 000 vozila u Europi
izvrstan je pokretač imidža marke osim Formule 1 i nudi potencijalnu
klijentelu koju Renault želi iskoristiti.
Gama prilagođena novim
ekološkim zahtjevima
Zahvaljujući odavno poduzetim naporima Renault se 2008. smjestio među
najučinkovitije proizvođače u Europe što se tiče emisija CO2. 60 %
vozila koje je Grupa prodala 2008. u Europi ispuštaju manje od 140g CO2
po km (u usporedbi s 48% u 2007.) među kojima jedna trećina ispušta
manje od 120 g.
U 2008. potpis eco2 proširen je i na gamu Dacia s benzinskim, diesel
motorima, onima na tekući plin ili bioetanol. Tri kriterija za potpis
Dacia eco2 identična su onima za Renault eco2 i pokrivaju cijeli
životni vijek vozila (razvoj, proizvodnja, uporaba i recikliranje).
Dacia tako pokazuje da pristupačne cijene i briga za okoliš stoje rame
uz rame.
55,2% vozila koje je grupa Renault (marke Renault i Dacia) prodala u
Europi 2008. su mali automobili (segmenti A i B), za razliku od 49% u
2007. godini. Ova bi se tendencija trebala nastaviti u 2009. i povećati
udio osobito štedljivih motora.
Dacia, novi način
konzumiranja automobila
Vjerna sebi, marka Dacia ponovno je priredila iznenađenje i dovela u
pitanje predrasude. Ovaj puta na ženevskom salonu automobila,
predstavljajući futuristički crossover imena Duster koji će postati
nositelj imidža marke.
Plod uske suradnje između Renault Design Central Europe (Bukurešt,
Rumunjska) i Renault Design Technocentre (Guyancourt, Francuska),
Duster je prvo konceptualno vozilo marke Dacia.
Duster ima „mišićavu“ karoseriju koja upućuje na robusnost marke, uz
dodatak sportskog duha.
Igra boja, veliki prostor i prilagodljiva rješenja u unutrašnjosti nude
kupcima istinsku udobnost.
Od lansiranja Logana 2004. Dacia je postala mjerilo za novi način
konzumiranja automobila. Njezini kupci mogu birati :
najbitnije od automobila po pravednoj cijeni
pouzdana, robusna, udobna, ekonomična i ekološka vozila,
u okviru game od pet vozila: Sandero, Logan, Logan MCV, Logan van i
Logan pick-up.