U Frankfurtu su dodijeljene nagrade XMA Cross Media Svjetske udruge novinskih izdavača (WAN-IFRA). Hrvatski medijski brend 24sata osvojio je drugo mjesto u kategoriji “novine koje najbolje koriste Facebook” te se našao u prestižnom društvu prvoga u toj kategoriji, britanskog The Guardiana, i trećega, francuskog dnevnika Le Parisiena.
Članovi žirija, svjetski stručnjaci iz područja izdavaštva i komunikacija, ocijenili su aktivnost 24sata na Facebooku ovim riječima: “205 ‘lajkova’ i 49 komentara u jedan sat na Facebook post objavljenih u nedjelju, znači da nešto rade kako treba! Facebook je značajan izvor prometa za njihovu web stranicu, a isto tako izaziva komentare i ‘lajkove’. Odličan posao!”
Nagradu su ime 24sata primili community manager Bojan Rodik i voditeljica marketinga digitalnih izdanja Matejka Paladin.
- Facebook je danas nezamjenjiva komunikacijska platforma. Aktivno ga koristimo kako bismo se još više približili našim čitateljima, nudeći im sadržaj koji ih zanima. Trudimo se biti aktualni, brzi i informativni, istaknuti bitna društvena pitanja, ali i zabaviti naše Facebook fanove. Bez ljudi koji nas svakodnevno prate, komentiraju i 'lajkaju' ne bi bilo niti ove nagrade i na tome im od srca zahvaljujemo - rekao je Bojan Rodik.
- Naći se u društvu novinskih velikana The Guardiana i Le Parisiena za nas je velika čast. Ponosni smo na cijeli tim, a ova je nagrada potvrda velikog truda koji smo uložili kako bismo izgradili zajednicu oko 24sata - dodala je Matejka Paladin.
24sata je s aktivnošću na toj društvenoj mreži započeo 2008. osnivanjem prve fan stranice. Od 2010. surađuje sa zagrebačkom agencijom iStudio koja, zajedno s community menadžerom 24sata Bojanom Rodikom, preuzima promociju i administraciju fan stranice te stranica 24sata ubrzo postaje najbrojnija hrvatska komercijalna fan stranica. U proljeće 2012. 24sata preuzimaju vođenje stranice unutar kuće, a aktivnost i broj fanova rastu do gotovo pola milijuna.
" .........znači da nešto rade kako treba!" Nisu zahtjevni.