Odnosi s javnošću te budućnost obrazovanja i televizije, bile su teme triju panela koji su danas izazvali veliki interes na 9. Weekend media festivalu u Rovinju. Božo Skoko ustvrdio je na prvom panelu da odnosi s javnošću koji drugima grade imidž imaju problema s vlastitim imidžem, dok je Ankica Mamić kazala da je ta struka zabranjena pa rade u poluilegali, a da je porazno da nijedna hrvatska tvrtka u upravi nema i stručnjaka za odnose s javnošću.
Na riječi Violete Colić da je spin ružna riječ za odnose s javnošću, a znači manipulaciju i izvrtanje činjenica, a da spina osobito puno ima u politici, nije se složio Krešo Macan uzvrativši da je spin skup tehnika u kojem nema manipulacija i laži.
Dolje zabrana PR-a za državu
Aleksandra Kolarić nada se da će nova Vlada ukinuti zabranu rada PR agencija s javnim tvrtkama i onima u pretežnom vlasništvu države jer je, reče, zabrana bila osveta Zorana Milanovića prema njoj. Potom je ustvrdila da su Milanović i opcija oko njega sad i izgubili izbore jer nisu angažirali PR stručnjake, na što se Skoko nadovezao da su PR stručnjaci bili angažirani, ali - na crno, te da neki koji se bave PR-om žive od izbora.
– Već 26 godina mentalni sklop naše zemlje stoji na mjestu. Mi zaostajemo i nemamo više vremena za čekanje. Naša škola nije toliko loša, ali je zaostala. Kurikularna reforma je zaustavljena zbog političara koji nemaju viziju, višedesetljetnog stajanja i hrvatskog jala. No, mislim da ćemo je provesti, kazao je Boris Jokić na panelu o obrazovanju i budućnosti.
Nezaustavljiv novi medij
– Škola je samo preslika društva. Možemo li školu promijeniti, ako društvo ostane isto? Ova država ima luzerski mentalitet prema budućnosti - ustvrdio je Korado Korlević. Najpolemičnije je bilo na panelu “Kuda ide televizija”, između Borisa Trupčevića iz Styria medijske grupe i Dražena Mavrića s Nove TV.
– Televiziji su dani odbrojani i samo je pitanje hoće li odumiranje biti brzo ili će trajati dugo, jer utjecaj interneta nitko ne može zaustaviti. TV kompanije u svijetu shvatile su što se događa pa su počele kupovati mlade internetske tigrove. U Hrvatskoj TV kuće nemaju jake portale, a tehnološke mogućnosti koje internet pruža oglašivačima nemaju granica - kazao je Trupčević koji je tvrdnje potkrepljivao rezultatima svoje tvrtke i onima raznih istraživanja.
Mavrić je istaknuo da hvaleći svoj proizvod ne želi iznositi krive i lažne podatke, a na Trupčevićevu opasku da je Nova TV uspješna samo s TV-om, je uzvratio:
– To nije istina. Internet je nadopuna onoga čime se mi bavimo. Tržište Europe je drugačije od Amerike. Prednost Nove TV je što imamo vlastitu produkciju. To je ključ budućnosti. Ono što oglašivač može postići na televiziji ne može ni na koji drugi način.
>> Velikim koncertom Hladnog piva počinje 9. Weekend Media Festival
Istina, imaš flat net, instaliraš kodi i iskopčaš kabel od antene, uzmeš maxtv i odneseš ga do prve baje i javiš t-comu di da si ga dođu uzet