KAKVO LJETOVANJE TRAŽE

Ako na odmoru moraju potrošiti više, Nijemci očekuju da to opravda i kvaliteta

Bol: Par iz Njemačke odlučio se vjenčati na plaži Zlatni rat
Foto: Igor Soban/PIXSELL
1/3
05.03.2024.
u 14:41

Naši njemački partneri kažu da je Hrvatska po potražnji na četvrtoj poziciji, istaknula je ministrica Brnjac

Ima razloga za optimizam, ali, rezimirao je nedavno predsjednik krovne njemačke turističke udruge Deutsche Reiseverband (DRV) Norbert Fiebig, jednako tako ima i upozoravajućih signala vezano za daljnji gospodarski razvoj. Inflacija i ekonomske teme u Njemačkoj zasad, istina, ne utječu na rezervacije odmora, prodaja ljetovanja trenutno je čak 11 posto bolja nego prije korone.

No, proteklih su mjeseci vrijedili "first minute" popusti na ranu kupnju i do 30 posto, a da su poslovično racionalni Nijemci svjesni nestabilnih gospodarskih vremena pokazuje i rast potražnje za jeftinijim destinacijama. Na popisu najpopularnijih njemačkih odredišta za paket-aranžmane, prema broju rezervacija do kraja siječnja, Turska je tako čak istisnula Španjolsku s prve pozicije.

Turistička Turska dugo je sinonim za pristupačne cijene u kombinaciji s dobrom kvalitetom, a porast broja rezervacija od 39 posto, pokazuje kako je taj aspekt mnogim Nijemcima postao jako važan, poentirao je šef udruge čiji su se predstavnici jučer u Berlinu sastali s hrvatskom ministricom turizma i direktorom Hrvatske turističke zajednice. Itekako važan susret, s obzirom na to da Hrvatska ugošćava više od tri milijuna njemačkih turista godišnje, a DRV okuplja od njemačkih gradova preko turoperatora i agencija do ADAC-a, održan je dan uoči velike berlinske burze turizma.

Racionalan pristup izdacima za putovanja zasad ne ugrožava hrvatsku turističku poziciju u Njemačkoj. Za njemačke turističke profesionalce nije tajna da su cijene lani u Hrvatskoj išle gore niti da će poskupljenja vjerojatno biti i ove godine, ali, može se zaključiti nakon sastanka, problema neće biti ako više cijene bude pratila i viša kvaliteta. – Ako Nijemci moraju više potrošiti na svoj odmor, očekuju i da dobiju više – naglasio je Oliver Zahn, predsjednik Odbora za inozemni turizam DRV-a i vlasnik njemačkog turoperatora Olimar.

POVEZANI ČLANCI:

Ministrica turizma Nikolina Brnjac kazala je kako je suradnja s turoperatorima i turističkim agencijama jako bitna za ostvarenje cjelogodišnjeg turizma i smanjenje overturizma kroz organizirane dolaske izvan glavne sezone.

– Naši njemački partneri kažu da je Hrvatska po potražnji na četvrtoj poziciji, a da možemo biti optimistični pokazuje i podatak da je u siječnju i veljači Hrvatsku posjetilo 7% njemačkih turista više nego lani (a lani smo imali najbolju pred i posezonu ikad) – rekla je ministrica Brnjac, koja je njemačkim partnerima prezentirala aktivnosti oko održivog razvoja hrvatskog turizma, aktualnu reformu i krovni zakon koji je s ovom godinom stupio na snagu.

Predstavnici glavne njemačke turističke udruge ocjenjuju da se hrvatski turizam razvija u pravom smjeru. Zadovoljni su što se ponuda 'sunce-more' nadograđuje proizvodima kulturnog, aktivnog, gastro... turizma, vjeruju da se u Hrvatskoj odvija dugoročno 'uspješna turistička priča'. 

FOTOGALERIJA Biramo 25 top mjesta na Jadranu

Bol: Par iz Njemačke odlučio se vjenčati na plaži Zlatni rat
1/12

Komentara 1

ŠV
Švapski
15:32 05.03.2024.

Najpopularnije turističke destinacije Nijemaca: 1. Njemačka 25% 2. Španjolska 20% 3. Italija 17% 4. SAD 16% 5. Skandinavija 14% 6. Grčka 14% 7. Karibi 13% 8. Australija, Novi Zeland 13% 9. Francuska 12% 10. Austrija 12% 11. Turska 11% 12.. Hrvatska 8% 13. Maldivi, Sejšeli 8% itd. Groteskno je samoprecjenjivanje Hrvatske kao vodeće turističke destinacije Nijemaca! Uz malo više skromnosti u samopoimanju mogao bi se razviti kvalitetan koncept koji bi postigao znatno više cijene! Kao i sada, gosti sa sobom nose novac za godišnji odmor koji su ponijeli kući.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije