Kako se moglo dogoditi da kopilot zrakoplova Germanwingsa sam ostane u kokpitu i onemogući pilotu povratak u kokpit? Američki pilot koji je htio ostati anoniman za Vecernji.hr objasnio je proceduru koja je u Americi propisana za takve slučajeve.
Ukratko, ako pilot iz nekog razloga mora napustiti kokpit – zbog odlaska na WC, na primjer – mora ga zamijeniti drugi član posade, to jest stjuard ili stjuardesa. Uobičajeni postupak jest da stjuard bude u kokpitu dok je jedan od pilota na zahodu – rekao je za Večernjak ovaj pilot objašnjavajući američku proceduru. Inače, takvu proceduru neke bi avionske kompanije u Europi tek trebale uvesti.
>> Susjedi kopilota ubojice: Bio je prijateljski raspoložen, tih i samozatajan
>> Kopilot je namjerno srušio zrakoplov Germanwingsa i ubio 150 ljudi
Negdje sam pročitao (mozda bas tu na vecernjem) da to pravilo vrijedi u Americi, a u Europi ne... Ako je tako onda je pilot postupio pravilno... No pravilo očito treba hitno mijenjati.