Iz Sjedinjenih Država stiže vijest kako je američki fond Cuadrilla preuzeo hrvatsku tvrtku Repsly specijaliziranu za povećanje efikasnosti prodaje. Cuadrilla Capital vodeći je ulagač u softver za tvrtke te je objavila danas kako je kupila Repsly. Financijski detalji nisu navedeni. Repsly je vodeća softverska platforma za maloprodaju, koja opslužuje više od 600 tvrtki iz područja prodaje roba za široku potrošnju i pružatelja maloprodajnih usluga. Repslyjeva SaaS/Mobilna platforma upravlja i optimizira radni tijek maloprodaje u trgovini, uključujući upravljanje planogramom, dostupnost na polici, planiranje i usmjeravanje, praćenje konkurenata i izvršenje promocije tijesnim povezivanjem upravljanja radnom snagom s analizom podataka radi poboljšanja prodaje, smanjenja troškova i osiguravanja trgovca usklađenost, kaže se u objavi o transakciji koja je objavljena na PR Newswireu.
- Ovo partnerstvo s Cuadrillom označava uzbudljivu prekretnicu u našoj sljedećoj fazi rasta i omogućit će nam da nastavimo širiti načine na koje služimo našim klijentima. Repslyjeva vodeća platforma za maloprodaju na tržištu omogućuje robnim markama povećanje prodaje na policama centraliziranjem prodaje, terenskih aktivnosti i podataka u trgovini te povezivanjem aktivnosti na razini trgovine s njihovim utjecajem na prodaju. Repsly je u jedinstvenoj poziciji da pomogne CPG-ovima i RSP-ovima optimiziraju svoje izvršenje na terenu poboljšanjem učinkovitosti terenskog tima, povećanjem usklađenosti s promocijom i optimiziranjem cijena, inventara i razina zaliha, rekao je Matthew Brogie, izvršni direktor tvrtke Repsly.
Kako se navodi, Repsly pomaže globalnim robnim markama kao što su Kraft Heinz, Adidas, L'Oreal, Spindrift, Beyond Meat, Mattel i AB InBev kontrolirati usklađenost na razini marke, poboljšati pokrivenost na razini teritorija i izvršiti na razini trgovine. Repsly je jedino rješenje za maloprodaju koje povezuje aktivnosti na razini trgovine s njihovim utjecajem na prodaju. Sa sjedištem u Bostonu a s uredima širom svijeta, Repsly radi s više od 800 robnih marki u 80 zemalja diljem svijeta.
- Brendovi se danas suočavaju s izazovnim makroekonomskim okruženjem, vođenim potrebom za ponovnim angažiranjem potrošača u fizičkim maloprodajnim prostorima, borbom protiv inflatornih pritisaka i upravljanjem prekidima u opskrbnom lancu. Repslyjeva moderna SaaS platforma prilagođena korisniku ispunjava ove zahtjeve i više u ime vodećih globalnih robnih marki s velikim, složenim prodajnim organizacijama na terenu. Radujemo se što ćemo podržati Repsly dok nastavlja s inovacijama i pružanjem vrijednosti svojim klijentima, rekli su Jonah Sulak i Vikram Abraham, suosnivači i upravljački partneri u Cuadrilli. No, Repsly je zapravo hrvatska tvrtka, jedan je od osnivača poznati ulagač Saša Cvetojević koji je i objavio vijest o prodaji na svojem profilu.
- Repsly, tvrka u kojoj sam bio prvi investitor i u kojoj sam osnivačima Marku&Marku i aktivno pomagao oko prvih kupaca i postavljana stvari na noge, više nije u vlasništvu osnivača i ulagača. Djelomičan exit imali smo i pred par godina, a sad smo izašli u potpunosti. Ono što dodaje šlag na Repsly tortu je to što je uz nas četvero (koji su pri prelasku centrale iz Zagreba u Boston) smatrani osnivačima, ovaj exit usrećio je i nekoliko mojih kolega i prijatelja, koji su uložili u Repsly nešto kasnije, te popriličan broj ključnih zaposlenika, kaže Cvetojević ističući kako je Repsly danas ozbiljna tvrtka s uredima u Hrvatskoj i SAD, koja igra na međunarodnom tržištu, a krenulo je od ideje dvojice prijatelja s kojima sam se upoznao na prezentaciji njihovog projekta u CRANEu Croatian Business Angels & Investors.
- Od male sobe na FSBu, preko malo veće sobe gdje ih je sjedilo 5-6, te gdje se nazdravljalo pelinkovcem za svakog novog kupca, preko jedne prezentacije na konferenciji u Americi, gdje smo upoznali dosadasnjeg direktora Mata te velikih ureda u Bostonu i Zagrebu, desetina milijuna dolara godišnjih ponavljajućih prihoda sve do dana kada smo se napokon dogovorili sa novim vlasnicima - prošli smo svašta. Od trzavica među tadašnja 4 vlasnika pred prvu investiciju iz US, pa nesuglasica oko dalje vizije razvoja, laganog izlaska osnivača iz operativnog posla, predaje upravljanja novim ljudima, par investicijskih rundi, VC, PE i sad exit. Lijepa, zaokružena ali prespora startup priča. Zaradilo se lijepo, ja sam postigao željene multiple na moja dva ulaganja, iznose ne možemo otkriti, ali svejedno, ponovo smo bili prespori, kaže Cvetojević.