SVE JE VIŠE I KVAROVA
Hrvati voze sve starije automobile: Gotovo 70 % vozila u prometu staro je 10 i više godina
Prosječna starost od čak 14,59 godina odnosi se na vozila koja su tijekom prošle godine pristupila redovitom tehničkom pregledu. Vozila s većim nepravilnostima pala su na tehničkom pregledu te su nakon otklanjanja kvarova trebala ponovno na pregled. Prema podacima za 2022. godinu, najviše je kvarova zabilježeno na svjetlima i kočnicama
Komentara 15
DU
A kako da si kupimo novi? Realno i oni što su prije korona krize bili 20 000 Eu sada su s novim opterećenjima na cijeni 26, 27 000.... Neću platiti jednu Opel Astru 30 000 Eu zato što taj auto ne vrijedi ni približno taj novac. Briga me što državi kao treba. I ja trebam neke stvari od države pa dobijem maunu.
MI
Onaj ko redovno mjenja ulje na 10 tisuća km , promjena guma na 50 tisuća km , mjenja amortizere na 100 tisuća km , promjena pragova na 150 tisuća km itd. ta sitna redovna servisiranja može bez problema voziti auto 30 godina star, jer mašina radi bez problema do 300 tisuća km bez totalnog servisiranja, a to je 30 godina sa 10 tisuća pređenih km po godini.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Auti od 10 godina su preboljeli sve "dječje bolesti" i imuni su na koje kave bolesti moderne tehnologije. Novija i nova vozila su puna nepotrebne i digitalne tehnologije koja malo koristi a puno košta.