OTVORENA I IZLOŽBA

Božićno pivo proslavilo jubilarnih 30 godina u novom ruhu

Božićno pivo predstavilo novu etiketu
Foto: Zagrebačka pivovara
1/62
30.11.2019.
u 15:20

Posljednjih 30 godina Zagrebačka pivovara blagdane obilježava specijalnom edicijom Ožujskog Božićnog piva

Na samom početku Adventa, povodom predstavljanja nove etikete otvorena je izložba koja slavi "30 godina Božićnog piva". U atriju Galerije Klovićevi dvori, u prigodnom blagdanskom postavu, izložene su etikete Božićnog piva, koje su od samih početaka ove posebne tradicije dizajnirali brojni istaknuti umjetnici. 

Ožujsko Božićno pivo i njegova etiketa s vremenom su postali posebno, prepoznatljivo mjesto hrvatske vizualne kulture. Od 1990. godine do danas etiketu su kreirali mnogi istaknuti umjetnici kojima se sada pridružio i Tomislav Lončarić Lonac, čija je etiketa ove godine po ocjeni žirija Zagrebačke pivovare izabrana kao najbolja, priopćili su iz Zagrebačke pivovare.

- Zahvaljujem se Ožujskom na ovoj prilici jer zaista mi je čast biti u ovom društvu. Etiketa prikazuje pogled kroz prozor na jednu božićnu scenu i pivo koje se hladi. Posebna je jer je ovo prvi put da sam stvarao koristeći digitalnu tehniku i zato mi se jako sviđa. Naravno, na vizualu je i jubilarna brojka 30 za svaki dosadašnji rođendan - kazao je Tomislav Lončarić Lonac. 

Posljednjih 30 godina Zagrebačka pivovara blagdane obilježava specijalnom edicijom Ožujskog Božićnog piva.

 - Ovu tradiciju veže 30 zaista lijepih priča od kojih je svaka drugačija, jedinstvena, ali sve imaju zajedničku poruku, a to je da zajedno širimo dobre emocije i da ove blagdanske dane uživamo u druženju i posebnim trenucima koji su sasvim sigurno ljepši uz poseban okus Božićnog piva - izjavila je Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare. 

- Jako smo ponosni na tradiciju Božićnog piva i na suradnju sa svih 30 umjetnika koji su dali svoj potpis etiketi i na najbolji mogući način povezali umjetnost, tradiciju, blagdane, a kako vidimo na etiketi koja ove godine krasi Božićno pivo i modernu street umjetnost - dodao je Matej Marinović, junior brand manager Ožujskog piva. 

Otvorenje izložbe nisu propustili ni brojni umjetnici te brojni poznati koji u blagdansko vrijeme uživaju u aromi i okusu Božićnog piva. Izložba “30 godina Božićnog piva” otvorena je u sklopu BAŠ NAŠ Adventa u Klovićevim dvorima, koji je započeo ovom jubilarnom proslavom, a mogu je pogledati svi posjetitelji Adventa do kraja prosinca. Izložbeni postav u čarobno uređenom adventskom okruženju mnoge će nostalgično podsjetiti na duh prošlih Božića dok uživaju u stvaranju novih nezaboravnih uspomena.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije