Ministarstvo turizma, Dubrovačko-neretvanska županija, Općina,
Turistička zajednica Konavala, organizirali su proteklog vikenda
obilazak seoskih domaćinstava, vinica, uljara, galerija i drugih
zanimljivih turističkih sadržaja u Konavlima. Od subote ujutro do
nedjelje navečer obišli su 24 agropunkta gdje su organizirane kušaonice
konavoskih proizvoda - maslinova ulja, vina, meda, mantale, sira,
likera... Samo je u nedjelju navečer seosko domaćinstvo Novaković
ugostilo više od 300 ljudi.
Manifestacija pod imenom “Mirisi Božića u Konavlima” imala je za cilj
pokazati kako županija, osim kulturnog i klasičnog hotelskog turizma,
može ponuditi i sadržaje seoskog turizma za pet zvjezdica. Kako je
rekao domaćin puta Pero Kojan iz Kojan korala, cilj im je zanimljivosti
u Konavlima predstaviti kao jedinstveni turistički proizvod Konavala.
– Ponosni smo što se oko ovoga okupilo mnogo ljudi, naročito mladih
Konavljana. Želimo brendirati Konavle da postanu sinonim za kvalitetu
turističke ponude, kao Toscana – rekao je P. Kojan.
A u Konavlima imaju što pokazati - obnovljene mlinice, radionice izrade
samara i svile, pa sve do ekskluzivnog prošeka Nike Karamana od
dubrovačke malvasije, koji se ubraja među šest najboljih desertnih vina
na svijetu!
Konavljanima treba zajednička promocija, a “Miris Božića u Konavlima”
prvi je korak u osvajanju turističkog tržišta.
AGROTURIZAM Dvodnevna manifestacija obilaska konavoskih seoskih domaćinstava