Šef tvrtke za digitalni marketing Degordian Tomislav Grubišić objavio je finalnu analizu spominjanja Hrvatske na internetu nakon završetka Svjetskog prvenstva u Rusiji.
- Naši nogometaši postigli su s promocijom Hrvatske više u mjesec dana nego mi svi skupa od osnutka države - više od svih institucija, kampanja, PR-ova u 28 godina. 60 milijardi impresija (pregleda članaka) gdje se spominje Hrvatska na svjetskim medijima. Milijun objavljenih članaka - objavio je Grubišić na Facebooku.
U hrvatskim medijima objavljeno je više tisuća članaka na tu temu, ističe Grubišić, dodajući da bi, da nismo prošli osminu finala, ti brojevi bili red veličine tisuću puta manji.
- Teško (gotovo nemoguće) je izmjeriti koliko je ljudi vidjelo nešto barem jedan put, no moja procjena je između 2 i 2,5 milijarde ljudi - kaže Grubišić.
jos da udbaskocetnicke medije ne sire lazne informacije bilobi super