Bliži se kraj mjeseca lipnja, a pojedini građani još uvijek nisu dobili račune za svibanj. Problem je to na koji su nam ukazali stanovnici zagrebačkog Bukovca koji pripada Gradskoj četvrti Maksimir. Građani za situaciju krive Hrvatsku poštu te ističu kako smatraju da je razlog nedostatak djelatnika.
"Uopće nismo dobili nikakve račune za svibanj. Nemamo poštara, naš stari dao je otkaz. Nema dovoljno ljudi da se raznosi pošta", kazala nam je čitateljica te potvrdila da isti problem imaju i njezini susjedi iz okolnih ulica. "Jedino dostavljaju pisma s povratnicama, ono što je hitno", napomenula je.
Kako bi provjerila jesu li računi isporučeni, čitateljica se obratila Holdingu iz kojeg su joj kazali da je s njihove strane sve poslano.
VEZANI ČLANCI:
"Pristojan gospodin mi je na temelju mog prethodnog računa na e-mail poslao uplatnicu. Rekao je da ima jako puno poziva i da su oni, naravno, poslali račune. Računi ne dolaze, a poslani su. Doći će ljudima kamate", navela je te napomenula kako cijela situacija predstavlja poseban problem starijim sugrađanima.
"Za dio računa smo se snašli, zivkali smo, ali ima puno i starijih osoba. Nisu svi informatički pismeni", pojašnjava.
Isporuka računa uvijek im je, kaže, bila uredna i redovna. S obzirom na to da po prijašnjim uplatnicama znaju da su datumi dospijeća uglavnom 5. ili 15. u mjesecu, brine ih tko će snositi trošak zateznih kamata. "Pošta nešto treba riješiti", zaključila je naša čitateljica, a za detalje smo se obratili HP-u iz kojeg pojašnjavaju razloge kašnjenja računa.
VEZANI ČLANCI:
"Ovaj mjesec bilježimo pojačan promet pošiljaka što uključuje i poštanski ured 10163 u Gračanima iz kojeg se vrši dostava za područje Bukovca. Nažalost jedan dio pošiljaka je uručen izvan propisanih rokova dostava zbog bolovanja poštara", navodi Hrvatska pošta te dodaje kako bi pošiljke uskoro trebale biti uručene.
"Kolege su nam potvrdili da će u narednim danima sve pošiljke biti uručene primateljima, a dostava će biti organizirana i u subotu kako bi preostale pošiljke bile uručene u roku", tvrdi Hrvatska pošta.
Korisnicima se ispričavaju te zahvaljuju na razumijevanju, a pojašnjavaju i kako oni ostvaruju pravo na naknadu štete ako se utvrdi odgovornost Hrvatske pošte. Vezano uz naknadu štete, korisnike upućuju da detaljne informacije provjere OVDJE.
VIDEO Paprene cijene na Dolcu: Kila mahuna čak 6 eura, mjerica malina i do 4 eura
A da netko u pošti pogleda što je stvarnost. Nezadovoljni ljudi sa malim plaćama. Oni na pošiljkama rintaju ko konji jer fali gomila ljudi, a gore na šefovskim pozicijama uporno raste broj uhljebljenih i nesposobnih za bilo kakav rad, ali uz dobru naknadu za svoju nesposobnost. A iživljavanje tih šefova nad radnicima, tek toliko da se čini da nešto rade i razumiju...