Prošlog petka, kako smo i ranije pisali, srušen je rekord iz 2017. godine po broju prodanih karata za koncert Marka Perkovića Thompsona na zagrebačkom Hipodromu, koji je rasprodan u manje od 24 sata. O rezultatima prodaje, prihodima i predstojećem drugom valu prodaje ulaznica za Poslovni dnevnik je govorio osnivač i izvršni direktor tvrtke Entrio, Berislav Marszalek. Prema njegovim procjenama, u drugom krugu bit će ponuđeno najmanje još 100 tisuća karata.
“Još uvijek nemamo točne podatke. Organizatori su u pregovorima s nadležnim službama i policijom, rade se planovi i sigurnosne procjene. Čekamo upute Thompsonovog menadžmenta o količini karata koja će biti ponuđena, ali vjerujem da će ih biti barem još 100 tisuća”, rekao je Marszalek.
Demantirao je medijske spekulacije o prihodima koje je Entrio ostvario od prve prodaje ulaznica. "Kalkulacije prihoda koje su kružile po portalima nisu točne. Naplaćujemo proviziju od organizatora i naknade za izdavanje ulaznica koje plaća kupac, ali troškovi ovog projekta su ogromni. Samo troškovi kartičarskih usluga i platnih kuća padaju na nas. Imali smo više od 4500 e-mailova podrške korisnicima, angažirali smo 12 ljudi, a o troškovima na samoj lokaciji, gdje će biti potrebno organizirati skeniranje ulaznica, još nismo ni počeli razmišljati”, pojasnio je.
Marszalek je ponosan na uspjeh projekta, ističući kako je riječ o najvećem prodanom koncertu u povijesti. "Srušili smo svjetski rekord. Nijedan konkurent, ni u regiji ni u svijetu, nije prodao ulaznice za tako veliki koncert. Ovo je naš najveći projekt i najveći koncert na svijetu. Neki tvrde da nije najveći jer je Rod Stewart imao 3,6 milijuna posjetitelja, no ovo je najveći koncert po broju prodanih ulaznica. Čak ni Taylor Swift nije imala veći pojedinačni koncert od ovog koji će imati Thompson”, zaključio je Marszalek.
Od 40 zaposlenih u tvrtki Entrio, 14 članova inženjerskog tima radilo je na ovom projektu, uključujući programere, sistemske administratore i stručnjake za infrastrukturu. "Atmosfera je bila poput one u kontrolnom centru NASA-e. Svi su bili usmjereni na ekrane, pritisak je bio ogroman, ali dokazali smo da možemo parirati svjetskim standardima. Ovo je povijestni uspjeh za hrvatsku tvrtku, i ponosni smo što smo iz male zemlje ostvarili ovako velik rezultat”, dodao je Marszalek. Cijene ulaznica u drugom krugu prodaje ostaju iste i kreću se od 30 do 60 eura. Podsjetimo, dosadašnji rekord držao je talijanski glazbenik Vasco Rossi, koji je 2017. godine u Modeni prodao 225.173 ulaznice. Thompson je ovaj rekord nadmašio za čak 25 posto.
Narod je rekao svoje.