U hrvatskom financijskom sektoru, jedno ime ističe se kao sinonim za proaktivan pristup klijentima, stabilnost, inovacije i društvenu odgovornost. Iako financije mnogim Hrvatima nisu omiljena tema, upravo je dobro upravljanje novcem iznimno važno u životu svakog od nas. Stoga, institucija koja je u hrvatskom vlasništvu i uz to ima relevantan tržišni utjecaj i misiju na najbolji način brinuti o svojim klijentima, biti partner i nuditi im kvalitetna rješenja svakako zaslužuje posebnu pažnju. Kao jedna od vodećih financijskih institucija u zemlji, Hrvatska poštanska banka (HPB) se u povijesti dužoj od 30 godina ističe stalnim tržišnim jačanjem, povjerenjem klijenata i prilagodbom suvremenim trendovima.
Banka je u prvom ovogodišnjem tromjesečju ostvarila 24 milijuna eura neto dobiti ili 33 % više nego u istom tromjesečju prethodne godine koju je završila s rekordnim rastom imovine od gotovo 55 % i pozicioniranjem među pet najvećih banaka na domaćem tržištu čime je ostvarila svoj srednjoročni strateški cilj.
Jedinstvena bankarska ponuda
Što čini HPB jedinstvenom u konkurentnom bankarskom okruženju Hrvatske?
Prije svega, to je upravo njihova posvećenost pružanju kvalitetnih usluga klijentima diljem zemlje bez obzira na to jeste li pojedinac, mala tvrtka ili velika korporacija. HPB nudi proizvode i usluge kreirane za sve važne životne, privatne ili poslovne financijske potrebe svojih klijenata.
HPB je uveo i jednu od najatraktivnijih štednji na bankarskom tržištu, njihovi proizvodi HPB – SUPER ŠTEDNJA u listopadu 2023. te HPB SUPER ŠTEDNJA 2 koja je aktualna od siječnja 2024. pokazali su se kao hit kod građana za što je osvojena BEST BUY AWARD medalja u kategoriji Banka koja nudi najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu kad je riječ o mogućnostima štednje. O štednim proizvodima Banke najbolje govori podatak da je od listopada 2023. do ožujka 2024. ugovoreno više od 1,3 milijarde eura novih depozita.
Vlastitim centrima/poslovnicama i kroz projekt “Banka u Pošti” HPB je najdostupnija banka u Hrvatskoj te je zajedno s Hrvatskom poštom postala najveći distributivni kanal osnovnih bankarskih proizvoda i usluga dostupnih i u najmanjim mjestima diljem Hrvatske.
HPB je u lipnju 2024. uspješno završila i operativno pripajanje Nove hrvatske banke, tj. bivše Sberbanke, čime je u cijelosti realizirana tehnička prilagodba sustava nakon prošlogodišnjega pravnog pripajanja.
Društvena odgovornost
No HPB ne nudi samo financijske usluge – ona ima duboko usađenu kulturu društvene odgovornosti. Kroz svoje brojne inicijative, poput volontiranja, programa financijske pismenosti te zaštite okoliša, HPB aktivno sudjeluje u napretku zajednice u kojoj djeluje.
Održivim poslovanjem, odnosno, implementacijom ESG (Environmental, Social, and Governance) čimbenika u poslovnim procesima, poduzeti su ključni koraci i utjecaji za osiguranje održive budućnosti.
Fokus na ESG čimbenike podrazumijeva i ulaganje u razvoj zaposlenika, što rezultira višom produktivnošću, većom lojalnošću i stabilnijim radnim okruženjem.
Konačno, ESG čimbenici donose konkurentske prednosti. Jačanje brenda i reputacije te poticanje inovacija u bankarskom sektoru rezultiraju povećanjem broja klijenata, većom lojalnošću i otvaranjem novih tržišnih prilika. Ukratko, implementacija ESG čimbenika u poslovne procese je ključna za dugoročni uspjeh i održivost i banke, i njenih klijenata i cijele zajednice.
Bez sumnje, HPB ostaje ključni igrač u oblikovanju budućnosti financijskog sektora u Hrvatskoj s iznimno naglašenom ulogom u daljnjem napretku cijelog društva.
Sadržaj nastao u suradnji s Hrvatskom poštanskom bankom.