lokalno i regionalno

Donosimo rezultate gledanosti: Poljoprivredna TV najveće iznenađenje

Poljoprivredna TV
Foto: Poljoprivredna TV
1/4
10.09.2015.
u 17:20

Istraživanje je provela londonska tvrtka Tvbeat koja svoje rezultate u Hrvatskoj temelji na uzorku od čak 350 tisuća Pay TV kućanstava.

U kategoriji gledanosti lokalnih televizija za prošli mjesec, Poljoprivredna TV je ostvarila impresivne brojke.

Prosječno trajanje gledanja programa namijenjenog selu i poljoprivrednicima po satu iznosi 13 minuta, čime se najmlađa lokalna televizija u kolovozu smjestila na vodeće mjesto.

Istraživanje je provela londonska tvrtka Tvbeat koja svoje rezultate u Hrvatskoj temelji na uzorku od čak 350 tisuća Pay TV kućanstava.

Foto: Poljoprivredna TV

Prema istoj metodologiji Poljoprivredna TV je prva u kategoriji regionalnih informativnih programa.

Foto: Poljoprivredna TV

Specijalizirana televizija za selo u istom mjesecu je imala doseg od 219 900 kućanstava.

Foto: Poljoprivredna TV

Poljoprivredna TV emitira putem Max TV-a, B.net-a, evotv-a i Home.TV-a. Iako je krenula kao mala televizija iz Požege, danas njezin program želi gledati cijela regija.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije