Enna Transport se oglasio

'Obmanjuje se javnost. U par minuta obavijestili smo HŽ o zaustavljanju vlaka, postupak je izveden prema pravilima'

Novska: Počela sanacija pruge gdje je došlo do sudara putničkog i teretnog vlaka
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
1/14
12.09.2022.
u 16:23

''Želimo još jednom skrenuti pozornost da je postupak s naše strane izveden po propisanoj proceduri i pravilima koja reguliraju sigurnost prometa'', ustvrdio je Glavaš.

Nakon što je zaustavio vlak zbog pada brzine i sumnje u ispravnost vagona, strojovođa željezničkog prijevoznika Enna Transport u roku od najviše pet minuta nazvao je dispečera te tvrtke kako bi ga o obavijestio o mogućem kvaru, kazao je član uprave i direktor Enna Transporta Petar Glavaš na konferenciji za medije.

VIDEO: Sanacija pruge na mjestu nesreće kod Novske

U naletu putničkog vlaka na teretni vlak koji se u petak kasno navečer dogodio kod Novske, poginule su tri osobe, a 12 ih je ozlijeđeno.

Direktor Enna Transporta govorio je o tome što su sve strojovođa i dispečer poduzeli kobne večeri

''Naš je dispečer, nakon što se čuo sa strojovođom, nazvao najprije prometnika u Okučanima, no nije ga dobio pa je zatim nazvao regionalnog dispečera u Vinkovcima, koji je primio na znanje informaciju da se vlak tamo zaustavio'', istaknuo je Glavaš. Poručio je kako na ovaj način želi opovrgnuti sve netočne tvrdnje koje su mogle čuti u zadnja dva dana, tvrdnje za koje smatra da obmanjuju javnost te da bi mogle utjecati na istragu.

Prema važećim pravilima željezničkog prometa, dodaje Glavaš, strojovođa unutar 15 minuta mora nazvati dispečera ili prometnika ako je zaustavio vlak zbog sumnja na kvar vozila ili iz drugih prometnih razloga. ''Strojovođa ima pravo najprije sam pokušati ukloniti problem, no naš je strojovođa u puno kraćem roku poslao obavijest svom dispečeru. Dispečer naše tvrtke nazvao je dispečera u HŽ Infrastrukturi par minuta nakon poziva strojovođe'', napomenuo je direktor.

Radi istrage nije htio otkriti točna vremena poziva.

Glavaš dodaje da strojovođe Enna Transporta koji su stariji od 50 godina svake godine prolaze liječnički pregled, a oni mlađi od 50 prolaze ga svake tri godine. Uz to, strojovođa koji je u petak upravljao vlakom imao je sve važeće dozvole za bavljenje tim poslom koje je izdala Agencija za sigurnost željezničkog prometa.

''Želimo još jednom skrenuti pozornost da je postupak s naše strane izveden po propisanoj proceduri i pravilima koja reguliraju sigurnost prometa'', ustvrdio je Glavaš.

VIDEO: Predsjednik sindikata o željezničkoj nesreći: 'Sigurno je došlo do pogreške strojovođe'

 

Ključne riječi

Komentara 6

MA
Mandalorian
17:01 12.09.2022.

Ne mogu vjerovati da se oni zivkaju mobitelom kad se pojavi problem. Pa ako nekog dobijes ok, ako ne zoves dalje...

Avatar cuvarkuca
cuvarkuca
17:47 12.09.2022.

Svi razgovori preko službenih linija se snimaju, lako će se utvrditi kada je strojovođa teretnog vlaka zvao službenu osobu.

SE
sesede
14:25 19.09.2022.

Direktore, obmanjues upravo ti javnost....javljanje ili ne javljanje strojovodje vlaka koji je stao na pruzi neoslobadja strojovodju drugog vlaka da prodje dva signala. Prvi signal koji ga upozorava da je slijedeci signal zabranjuje dalju voznju i da mora usporiti voznju kako bi mogao bezbijedno zaustaviti vlak kod drugog signala koji zabranjuje daljnju voznju. Osim toga strojovodja se treba javiti prometniku vlakova ili prometnom dispeceru a ne kojekakvim vasim cinovnicima.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije