Franck Jubilarna je od 24. ožujka do 8. svibnja ove godine provela društveno odgovornu kampanju u sklopu koje su donirali 50 lipa od prodaje popularne Ciglice, vakuumiranog pakiranja Jubilarne kave od 250 grama akciji „Korak u život“. Time je Franck osigurao nastavak školovanja i tri mjesečne stipendije od 1600 kuna u idućih pet godina za troje mladih bez odgovarajuće roditeljske skrbi.
„Iznimno smo sretni što smo imali priliku pomoći mladima željnim učenja i profesionalnog napretka. Sretni smo i što ćemo uz podršku naših stručnjaka iz područja upravljanja ljudskim resursima, za sve prošle i trenutne stipendiste „Koraka u život“ organizirati edukativne radionice kako bismo im pomogli pripremiti se za ulazak na tržište rada. Franck već niz godina otvara poslovni put mladim talentima kroz dvogodišnji mentorski pripravnički program Start Up za studente koji su na kraju fakultetskog obrazovanja. Tako se, u Franck, na dvogodišnje usavršavanje i stjecanje vrijednog radnog iskustva iz različitih područja poslovanja, svake druge godine mogu prijaviti novi pripravnici, a stipendisti akcije Korak u život također će imati priliku sudjelovati u ovom programu“, - izjavila je Aleksandra Zlatanovski, Group Brand menadžerica za kategoriju mljevene kave iz Francka.
U Hrvatskoj svake godine značajan broj djece bez odgovarajuće roditeljske skrbi završi srednju školu, ali nema financijske mogućnosti za nastavak obrazovanja jer gube pravo na udomiteljski smještaj. Zbog toga te brojnih drugih problema s kojima se susreću pri ulasku u svijet odraslih, mnogi od njih nemaju priliku nastaviti školovanje, usprkos svojim željama. Upravo iz tog razloga Franck Jubilarna je odlučila podržati humanitarnu akciju „Korak u život“ kako bi mladima zajedno pružili priliku za nastavak obrazovanja i profesionalnog razvoja.
„Kroz 15 godina trajanja akcije, Rotary klub Zagreb Kaptol dodijelio je ukupno 287 stipendija. Koristim priliku u ime svih naših stipendista zahvaliti Francku, ali i svima koji su do sada ili će u budućnosti podržati akciju Korak u život. Veseli me što su odgovorni u Francku spremni na dugoročnu suradnju i uključivanje stipendista u radionice i treninge koji će ih pripremiti za tržište rada. Nadam se da će ovo biti poticaj i ostalim kompanijama da u okviru svojih mogućnosti podrže akciju Korak u život“, zaključio je Darko Radišić, voditelj akcije „Korak u život“.
Ovogodišnju društveno odgovornu kampanju Franck Jubilarne i Koraka u život podržale su i brojne osobe iz javnog života, a među njima i Bojana Gregorić - Vejzović, Lejla Filipović, Nataša Janjić, Mirna Medaković, Mirna Maras, Ella Dvornik, Jelena Marinović te mnogi drugi.