Željeznička mreža zastarjela je i spora, a ni gradski prijevoznici ne mogu ponuditi kvalitetnu alternativu automobilima
Komentara 10
EZ
Zagrebački javni prijevoz kako tako funkcionira jer se dugogodišnje ulagalo u tramvaje i autobuse. Problem je nastao u održavanju voznog parka, nije dovoljno samo kupiti novo prijevozno sredstvo nego je umijeće održati ga ispravnim tijekom eksploatacije. Naravno da je lakše i komotnije sjesti u auto nego nekoga iščekivati da li će te prevesti do posla, doktora, škole, vrtića. Uostalom zašto imamo toliko automobila i plaćamo registraciju i servis ako se nećemo voziti.
OT
U Zagrebu kada bih na posao morao ići autobusom i tramvajem već nakon mjesec dana mogao bih na bolovanje kako voze.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kako se ne štedi... Evo u Zagrebu u javnom prijevozu sada vozi svaki 3. autobus i svaki 2. tramvaj. Možemo je ukinuo i prorijedio linije, valjda da ljudi više koriste taxije...