Učenici Gimnazije Ivana Zakmardija Dijankovečkoga u Križevcima spremni su danas izostati s nastave, koju od početka školske godine u ponedjeljak polaze u različitim terminima. Zbog manjka učionica u zgradi školski oci odlučili su da će 1. i 2. razredi ići u jednu smjenu, a 3. i 4. razredi u drugu - ovisno o tjednu to bi bilo prije ili poslije podne. Revoltirani gimnazijalci, nezadovoljni zacijelo i time što ih se nije konzultiralo pri uvođenju novog "režima", organizirali su se preko Facebooka i zakazali bojkot nastave danas od 13 do 16 sati.
Više od 120 sadašnjih i bivših učenika najavilo je prisustvovanje toj akciji koja bi, pretoči li se s interneta u djelo nedolaska u školu, mogla demonstrirati i moć mladih u provedbi ideje do koje im je svima stalo. Učenici su, naime, pokrenuli i potpisivanje peticije u kojoj su iznijeli argumente zašto im po volji nije dijeljenje u turnuse. Ističu da se time "narušava školski duh, zajedništvo i uzajamno poštovanje, pa kao zajednica koja postiže iznimne rezultate smatraju da podjelom gube dio nečega što drže važnim - osjećaj pripadanja".
No, pobornici dvije smjene, uglavnom profesori, nepokolebljivi su u stavu da će sa 6, umjesto 12 razreda po smjeni, postići željeni standard i onemogućiti da nastava bude u "špajzama", tj. kabinetima, kao desetljećima prije. Sad gotovo svi imaju svoj kabinet, a moguće su i vannastavne aktivnosti...
- Pitanje je što učenici žele - druženje ili nastavu - dosadašnji uvjeti rada u jednoj smjeni bili su neizdrživi (Gimnazija je do travnja dijelila objekt sa SŠ Ivan Seljanec koja je preselila), kad je zgrada građena '70-ih bila je za 8, ne za 12 razreda (ima 11 učionica). Zahtjevi su narasli, i ako ostane jedna smjena ne možemo osigurati kvalitetnu nastavu i bolje opremanje - misli ravnatelj prof. Josip Šikić, dodajući da ne žele nikome nauditi, već "sa školom krenuti kako spada."
o bože svašta, još će djeca birati i ravnatelja, profesore...., kakav školski duh, malo previše gledaju TV i američke pizdarije. Najbolje im napraviti novu školu da dječica budu zadovoljna, i ako je moguće da ih se previše ne ispituje jer im to stvara stres