vladini planovi

Gradit će "duplu" prugu, a Podravski ipsilon ispao

\'zeljeznica03_msu_pod_240910\'
Marijan Sušenj/PIXSELL
24.09.2010.
u 17:25

Na popisu bitnih investicija našle su se i HE Molve te geotermalni projekt Kutnjak-Lunjkovac.

Vlada je na prekjučerašnjoj sjednici izabrala 30 investicijskih projekata čijom realizacijom namjerava pokrenuti posrnulo gospodarstvo.

Iznenadne HE

Među njima su se našla tri iz Koprivničko-križevačke županije: hidroelektrane Molve I i Molve II vrijedne 400 milijuna eura, geotermalni projekt Kutnjak-Lunjkovac vrijedan 103 milijuna eura te gradnja pruge od Mađarske preko Koprivnice i Zagreba do Rijeke za koju će biti potrebno uložiti čak 3,65 milijardi eura. Na popisu je i gradnja podzemnog skladišta plina u Grubišnom Polju.

– To je dobra vijest i bilo bi savršeno da se ti projekti realiziraju. Gradnja pruge svakako je od nacionalnog interesa, a od nje će veliku korist imati i županija. Nesporna je želja da se iskoriste prirodni potencijali u Kutnjaku, no taj projekt stagnira zbog nedostatka novca – rekao je župan Darko Koren. Ipak, rezerviran je prema gradnji HE jer smatra da bit projekta nije dovoljno poznata te da on prvo mora proći određenu proceduru.

S druge strane, koprivnički gradonačelnik Zvonimir Mršić vrlo je skeptičan.

– Ti su projekti u planu do 2020. godine i jadno je ako će se Hrvatska u investiranju svesti samo na to. Osim toga, gradnja HE na Dravi potpuno je promašena i borit ćemo se protiv nje, a za geotermalni projekt još nema poznatih investitora i partnera. Gradnja pruge, prema HŽ-ovim planovima, neće početi do 2013. godine, a neće biti ni završena do 2019. – rekao je Mršić, koji Vladin plan opisuje kao "skromnu listu želja".

Iz popisa strateških projekata ipak je ispala gradnja Podravskog ipsilona, glavnoga predizbornog aduta vladajuće koalicije, iako je jučer u intervjuu lokalnom tjedniku saborski zastupnik HDZ-a Stjepan Milinković najavio da će se gradnja nastaviti u studenom.

Najbolje graditi zimi

Mršić je na to ironično rekao kako je zima u kontinentalnoj Hrvatskoj poznata kao najbolje vrijeme za gradnju ceste, a kao primjer je naveo državnu cestu preko Pake, koja je građena u studenom 2007. godine, a već se mora sanirati.

Koren činjenicu da ipsilon nije na popisu bitnih investicija objašnjava time što su "radovi već počeli".

Komentara 4

VI
vidovit
18:09 24.09.2010.

Tu Kinezi vide svoj interes i oni če se javiti na natječaj za prugu .Luka Rijeka Zagreb Budimpašta.Samo postoji jedna \"SITNICA\" da li znaju naši političari kaj znači stotine Kineskih brodova u Jadranskom moru za naš turizam.

FR
frabrne
23:03 24.09.2010.

nisam mislil komentirati alli opet neda mi vrag mira pa cu onda to i napraviti ali pomalo sarkasticno. znaci molio bih gopodicnu ili gospodju da ispravi bre ovaj natpis od lunjkovac jel se mesto zove LUNJKOVEC a ako nezna u cemu je razlika onda neka ide tamo gde se tako govori pa ce mozda da nauci. (jelte bre)

MI
milan1
01:00 26.09.2010.

E moj frabrne vjerojatno nećeš nikada shvatiti koliko si glup. 90% Podravaca trebalo bi po tvojoj teoriji iseliti tamo odakle su \"došli\" bre, jer govore: popil sem MLEKO, došel sem s onog MESTA i sl. Ti si preglup da shvatišš što je to nariječje. Jelte bre....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije