HDZ traži komunikacijskog stručnjaka s jakim timom koji bi potpuno repozicionirao i osmislio novu komunikacijsku strategiju stranke. Kako neslužbeno doznaje Večernji list, ta osoba mogla bi biti Dejan Verčič, suosnivač slovenske agencije Pristop, koji je od 2009. do 1. lipnja 2011. bio savjetnik slovenskog predsjednika Danila Türka.
Hrvatsko-slovenska Digitel Pristop Grupa razgovara s HDZ-om o tom poslu, a u timu Dejana Verčiča bili bi i Marjan Jurleka, Nedžad Haznadar, Mirela Sertić Janković i Ana Tkalac Verčič. Taj nezavisni tim stručnjaka imao bi zadatak da izradi komunikacijsku strategiju HDZ-a, rebrendira i osvježi vizualni identitet stranke te da za HDZ istražuje tržište.
Dejan Verčič jedan je od najjačih političkih konzultanata u ovom dijelu Europe. Surađivao je sa strankama i državnim institucijama u Sloveniji, Makedoniji, Crnoj Gori i Italiji.
Posao izrade komunikacijske strategije stranke ne uključuje rad na predizbornoj kampanji, ali, kako neslužbeno doznajemo, u razgovorima Digitel Pristop Grupe i HDZ-a spominje se mogućnost da, u slučaju dobro obavljenog posla, isti ljudi rade i kampanju.
U političkim krugovima već se dulje govori da će HDZ uoči i za vrijeme predizborne kampanje svoju komunikacijsku strategiju temeljiti na uspjesima Jadranke Kosor. Iako je opći dojam da su se ljudi zasitili HDZ-a, komunikacijski stručnjaci vjeruju da stranka može povećati popularnost ako personalizira kampanju i naglašava uspjehe koji su se dogodili u Kosoričinu mandatu poput završetka pregovora s EU i borbe protiv korupcije.
hdz@hdz.hr __________ HDZ je strašna mašinerija koja protivnike baca u očaj ,amen!!!