Globalna tehnološka korporacija Hisense objavila je da je potpisala ugovor kao globalni sponzor UEFA EURO 2024™, nakon prethodnog sponzorstva 2016. i 2020. i uspješnog sponzorstva FIFA Svjetskog prvenstva 2022™. Hisense će također dobiti sponzorska prava za UEFA europske kvalifikacije 2023.-24. i 2025.-26., finale UEFA Lige nacija 2025., UEFA U21 EURO 2025., Finalissima 2024. i UEFA Futsal 2026. kao dio ugovora.
Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga UEFA-e, zadovoljan je zbog produljenja suradnje s Hisenseom te je komentirao: “Oduševljen sam što Hisense obnavlja svoju predanost europskom nogometu kao službeni partner UEFA EURO 2024™, što će nam biti treći EURO zajedno. Njihove tehnologije nastavljaju činiti nogomet pristupačnijim i ugodnijim za obožavatelje širom svijeta.”
Sportski marketing i dalje je ključni element u globalnom rastu Hisense-a te izgradnji prepoznatljivosti brenda diljem svijeta. Hisense je zabilježio gotovo udvostručene brojke u kategoriji ‘’svijest o robnoj marki’’ u proteklih pet godina, pri čemu su sponzorstva i povezanost s turnirima značajno pridonijeli toj brojci.
Nakon najave nadolazećeg sponzorstva UEFA EURO 2024™, Fisher Yu, predsjednik Hisense grupe također je istaknuo u uvodnom izlaganju na sajmu IFA 2023: „Hisense se može povezati s potrošačima diljem svijeta putem naših sportskih sponzorstava, s ovim sjajnim načinom izgradnje povjerenja u naš brend. Kako bi nastavio s izgradnjom brenda na globalnoj razini, Hisense će obožavateljima diljem svijeta pružiti jedinstveno iskustvo gledanja UEFA EURO 2024™!”
Hisense i UEFA imaju slične ambicije kada je riječ o održivosti i ekološki prihvatljivom djelovanju. Od laserskog televizora koji štedi energiju do globalnih inicijativa za zaštitu okoliša, Hisense se posvećuje ulaganju u inovacije i pružanju ekološki prihvatljivijih proizvoda potrošačima.
Tijekom godina Hisense kontinuirano nastoji uspostaviti dublje veze s potrošačima diljem svijeta, bez obzira gdje žive ili kojim jezikom govore kako bi bolje razumjeli i služili individualnim potrebama većeg broja korisnika, poboljšavajući kvalitetu i iskustvo svakodnevnog života.