DRAGANA RUDISINOVIĆ
Hrvatske kontinentalne toplice pucaju na globalno wellness tržište

Najveći potrošači su milenijalci te generacija Z koji najviše troše na potkategoriju mindfulnessa – tečajevi meditacije, aplikacije za svjesnost, terapijske seanse...
Komentara 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Rano su se sjetili. Sad kad Čatež već puca po šavovima od Zagrepčana koji su željni kupanja u toplicama tijekom zime. Mogli bi ih imat usred Zagreba, kod one propale bolnice gdje se neki koncesionar za bagatelu bogati na profitu od naše termalne vode, dok mi trošimo novce u Sloveniji.