Smatramo da je odron kamenja uzrok željezničke nesreći u četvrtak navečer između Skrada i Zalesine u Gorskom kotaru u kojoj je poginuo strojovođa teretnog vlaka Damir Domitrović (43) iz Rijeke, a teško ozljeđen njegov pomoćnik Mario Ostojić (22) iz Vinkovaca, koji se u HŽ-u zaposlio prije dva i po mjeseca, rekao je Zlatko Rogožar, predsjednik uprave HŽ Holdinga.
– Nisu točne tvrdnje sindikata da HŽ ne izdvaja dovoljno novaca za održavanje pruga. Godišnje se za održavanje izdvaja 125 milijuna kuna i dodatnih 110 za materijale koji služe održavanju. Odroni su na prugama učestali, a zadnji put dio gdje se dogodila nesreća pregledan je istoga dana u 14 sati, kada nisu primijećene nepravilnosti. Zadnji veći remont na pruzi napravljen je u srpnju 2009. godine – poručili su iz HŽ-a.
Ostojić je zbog ozljeda glave zadržan u riječkom KBC-u, te je izvan životne opasnosti.
Teretni vlak s kontejnerima, limovima i drvom vozio se iz Zagreba prema Rijeci kad je na ulasku u tunel Kupjak naletio na kamenje odronjeno s desnog zida na prugu. Uslijed naleta vlaka na kamenje lokomotiva i drugi vagon kompozicije vlaka koja je imala 17 vagona iskočili su iz tračnica. Lokomotiva je prednjim dijelom udarila u lijevi rub portala tunela. Vlak se nastavio kretati i zaustavio na oko 100 metara od ulaska u tunel. Od snažnog udarca nesretni strojovođa ispao je iz lokomotive i poginuo pod vlakom. Uz policiju očevid je obavilo i Istražno povjerenstvo HŽ-a.
Kaže direktor HŽ-a: Pruga je prekontrolirana jučer popodne i nije bilo nepravilnosti. Za nesreću je kriv odron! O, Bože, zar nije kriv kamen koji se odronuo?