Zamislite da dođete na more, a iz mobitela vam iskaču preporuke i popusti za obližnje restorane, kafiće, partyje, kina... Ovo su neke nove pogodnosti koje Hrvatski Telekom najavljuje svojim korisnicima u sklopu svoje nove digitalne međunarodne
platforme Magenta Moments. Riječ je o novom loyalty programu unutar kojeg se korisnicima omogućuje na zabavan način pristup proizvodima i pogodnostima iz ponude HT-a, ali i velikog broja HT-ovih partnera.
Velika je novost da će se unutar Magenta Moments platforme uključivati i članice DT grupe iz drugih zemalja. To znači da će hrvatski korisnici moći uživati i u popustima u drugim zemljama poput skijanja u inozemstvu, a strani turisti će moći dobivati popuste kada ljetuju u Hrvatskoj.
- Prije pet godina smo krenuli s Moj telekom aplikacijom. To je digitalna platforma koja nudi pristup različitim informacijama o telekom industriji. A danas prezentiramo novu digitalnu platformu s pogodnostima za korisnike. Dvije velike razlike u odnosu na ostale loyalty programe je što je ovo međunarodna aplikacija. Prvo je krenula u Češkoj prije dva mjeseca pa u Poljskoj, Sjevernoj Makedoniji i sada u Hrvatskoj. Doći će i u sve ostale velike članice DT-a - u Njemačku, Mađarsku, Grčku... To su zemlje iz kojih dolazi najveći broj turista u Hrvatsku što omogućuje posebnu pogodnost korisnicima. U okviru DT-a postoji 50 milijuna mobilnih korisnika, od kojih svaki mjesec više puta u tu aplikaciju ulazi oko 10 milijuna korisnika. Magenta Moments omogućit će korisnicima da dođu do benefita koji naši partneri nude u velikom dijelu Europe, otkriva Nataša Rapaić, članica Uprave HT-a i glavna operativna direktorica za privatne korisnike.
Iz Hrvatskog Telekoma otkrivaju da je u programu već više od 70 njihovih partnera iz raznih područja: hoteli i putovanja, zabava, tehnologija, hrana i piće, moda i kozmetika i ostalih, a do kraja godine bit će ih više od 100. U samo nekoliko dana više od 50.000 korisnika već sudjeluje i koristi pogodnosti programa. S Magenta Moments hrvatski korisnici će moći koristiti pogodnosti u svim europskim zemljama u kojima Deutsche Telekom posluje (Njemačkoj, Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj, Sjevernoj Makedoniji, Austriji, Mađarskoj, Crnoj Gori, Grčkoj)
POVEZANI ČLANCI:
Uz atraktivne ponude, korisnici u aplikaciji mogu zaigrati i nagradne igre i dijeliti pogodnosti sa svojim prijateljima te tako osvojiti virtualnu valutu Magenta Moments, a to su srca. Više aktivnosti donosi više srca, koja se onda mogu mijenjati za dodatne pogodnosti poput povoljnijeg smještaja, ulaznica za kino, popusta u restoranima ili prilikom kupovine te ulaznica za razna događanja. Korisnici također sudjeluju i u nagradnoj igri za ulaznice za utakmice prve hrvatske nogometne lige.
Međunarodni program Magenta Moments aktiviran je u Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj i Sjevernoj Makedoniji, a u 2024. godini bit će uveden u Njemačkoj, Austriji, Mađarskoj, Crnoj Gori te će hrvatski korisnici moći koristiti pogodnosti Magenta Moments i u tim zemljama, baš kao što će i korisnici aplikacije iz tih zemalja moći koristiti pogodnosti u Hrvatskoj.
Neki od Magenta Moments partnera: Booking.com, CineStar kina, Fraktura, IKEA, Maistra, Santa Domenica, Sport Vision, Submarine, Uniline, Tekstilpromet, Terme Tuhelj, Valamar te brojni drugi.